Dinochminhobby.se
+3
Matt_Public
Sani
Janne.S
7 posters
Sida 1 av 1
Dinochminhobby.se
Dinomin Hobby i Borås Åkerigatan 8 50430 Borås
www.dinomminhobby.se
Butiken kommer att öppna den 31 januari kl 10,00 och webbshopen går igång 1 februari.
Jag kommer att ha en hel second hand modeller och även nya,Tamiya och Humbrol akryl färgsortiment samt tillbehör dekaler vädrings produkter mm.Jag kommer även att kunna erbjuda speciella öppettider ifall nån önskar att komma vid ett vis tillfälle.
Öppet tider
Mån 17:30-19:30
Ons 17:30-19:30
Lör 10:00-14:00
OBS från 31 januari
0709688731
www.dinomminhobby.se
Butiken kommer att öppna den 31 januari kl 10,00 och webbshopen går igång 1 februari.
Jag kommer att ha en hel second hand modeller och även nya,Tamiya och Humbrol akryl färgsortiment samt tillbehör dekaler vädrings produkter mm.Jag kommer även att kunna erbjuda speciella öppettider ifall nån önskar att komma vid ett vis tillfälle.
Öppet tider
OBS från 31 januari
0709688731
Janne.S- Moderator
Sv: Dinochminhobby.se
Ni är välkomna att gå med i Fb gruppen Dinomin Hobby där kan ni följa uppdateringar om vad som händer för tillfället och lämna era synpunkter mm,det går såklart att göra det här också.
Varmt välkomna 31 januari kl 10,00 och just den lördag har jag öppet länge.
Sani R
Varmt välkomna 31 januari kl 10,00 och just den lördag har jag öppet länge.
Sani R
Sani
Spännande med en ny hobbyhökare, finns det ingen teaser?
Matt_Public- Master of DNF
Intressant med en ny hobby butik i Borås! Förvånansvärt centralt läge också.
Warsawpact- Starwarsviritous
Visst är det det kul att fler tycker att läget är bra och en hobby butik till
Ni är välkommen 31 januari
Ni är välkommen 31 januari
Sani
Vad kul! IPMS Mark kommer gärna förbi och hälsar på den 7 feb.
Finns det plats att sitta och bygga i lokalen efter stängningsdags? Kanske går att få ihop en grupp byggare som träffas?
Hälsningar
Timo
Finns det plats att sitta och bygga i lokalen efter stängningsdags? Kanske går att få ihop en grupp byggare som träffas?
Hälsningar
Timo
Timo P
Hej
Vad härligt Timo ni är välkomna
Jadå den möjligheten kommer att finnas även under öppet tider så kan man sitta o bygga lite vill man sitta längre så planerar vi ind et bara och även öppet tider kan bokas om man ex kan komma en söndag så är det inga bekymmer att fixa det.
Sani
Vad härligt Timo ni är välkomna
Jadå den möjligheten kommer att finnas även under öppet tider så kan man sitta o bygga lite vill man sitta längre så planerar vi ind et bara och även öppet tider kan bokas om man ex kan komma en söndag så är det inga bekymmer att fixa det.
Sani
Sani
MiniStuff- Vicesheriff
Tack Markus
Välkomna nu på lördag
Det bjuds på kaffe/fika o lätt tilltugg och så klart alkoholfri cider
Välkomna nu på lördag
Det bjuds på kaffe/fika o lätt tilltugg och så klart alkoholfri cider
Sani
Tack för titten och kaffet idag Sani!
Intressant butik du har. Hoppas resten av byggänget kan komma med nästa lördag.
Hälsningar
Timo
Intressant butik du har. Hoppas resten av byggänget kan komma med nästa lördag.
Hälsningar
Timo
Timo P
Varsågoda Timo bjuder gärna på igen.
Ni är välkomna på lördag fixar lite fika med.
Sani
Ni är välkomna på lördag fixar lite fika med.
Sani
Sani
Hej,
Länken i översta inlägget är fel verkar det som, det har smugit sig in ett m för mycket .
Länken i översta inlägget är fel verkar det som, det har smugit sig in ett m för mycket .
frznlogic
Janne.S skrev:Dinomin Hobby i Borås Åkerigatan 8 50430 Borås
www.dinominhobby.se
Öppet tider
OBS från 31 januari
0709688731
Sani
Hej och välkomna till www.dinominhobby.se
Vi har precis fullt på lager med verktyg och färger från Humbrol samt att Miliput kommer närsomhelst.
Även lite nya modeller har hittat hit.
Välkomna
Vi har precis fullt på lager med verktyg och färger från Humbrol samt att Miliput kommer närsomhelst.
Även lite nya modeller har hittat hit.
Välkomna
Sani
Hej och välkomna till dinominobby.se
Under påsken så är det 10% rabatt på alla beställningar gäller endast vid faktura/förskottsbetalning och 200150403-20150406.
Tyvärr har jag inte den tjänsten som ändrar rabatten direkt utan jag ändrar den vid beställning i efterhand så ni som brukar betala med kort välj förskottsbetalning och så skickar jag med fakturan med avdragen rabatt.
Mvh DinominHobby
Under påsken så är det 10% rabatt på alla beställningar gäller endast vid faktura/förskottsbetalning och 200150403-20150406.
Tyvärr har jag inte den tjänsten som ändrar rabatten direkt utan jag ändrar den vid beställning i efterhand så ni som brukar betala med kort välj förskottsbetalning och så skickar jag med fakturan med avdragen rabatt.
Mvh DinominHobby
Sani
Hej
Lite nytt har det blivit,bl a vallejo Wash och ca 200 modeller från Italeri som ska läggas upp i shoppen med början idag.
http://www.dinominhobby.se/products_new.php
Välkommna till webbshoppen eller till butken på en fika.
Sani
Lite nytt har det blivit,bl a vallejo Wash och ca 200 modeller från Italeri som ska läggas upp i shoppen med början idag.
Välkommna till webbshoppen eller till butken på en fika.
Sani
Sani
Hej!
Vill bara meddela lite nyheter,bl a Humbrol Wash som äntligen har kommit och en del modeller,både nya och second hand.
Välkomna
Nyheter
Humbro lWash
http://www.dinominhobby.se/wash-humbrol-wash-c-99_101.html
Vill bara meddela lite nyheter,bl a Humbrol Wash som äntligen har kommit och en del modeller,både nya och second hand.
Välkomna
Nyheter
Humbro lWash
http://www.dinominhobby.se/wash-humbrol-wash-c-99_101.html
Sani
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet