1/35 Stug III Ausf B
+3
Matt_Public
Janne.S
Exelon
7 posters
Sida 1 av 1
1/35 Stug III Ausf B
Drar igång med en till stormkanon. Denna är ett gammalt Italeri/Dragon. Snyggaste versionen av dom alla.
Blir mer fokus på själva basplattan den ska stå på än på själva vagnen. Så får se hur det går.
Då detta ska vara ett snabbbygge så har jag redan gjort klart själva byggandet. Och börjat med målningen.
Enda ändringen är etch gallren som jag hade över. Ska även använda gummiband och inte dom lösa bandlänkarna.
Blir mer fokus på själva basplattan den ska stå på än på själva vagnen. Så får se hur det går.
Då detta ska vara ett snabbbygge så har jag redan gjort klart själva byggandet. Och börjat med målningen.
Enda ändringen är etch gallren som jag hade över. Ska även använda gummiband och inte dom lösa bandlänkarna.
Exelon
Sv: 1/35 Stug III Ausf B
Ett snabbygge där bygget är klart?
Det är ju JÄTTESNABBT det!
Fräck liten vagn också
Det är ju JÄTTESNABBT det!
Fräck liten vagn också
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack grabbar! Man undrar hur dom tänkte när dom gjorde en skottglugg i fronten med styrning för granater.
Haha ja här går det undan Cas!
Så till den milda grad att den har blivit grundmålad svart och även fått sina gråa färg. Jag måste snart leta och leta reda på systemskameran mina bilder blir ju långt ifrån bra med mobilen.
Haha ja här går det undan Cas!
Så till den milda grad att den har blivit grundmålad svart och även fått sina gråa färg. Jag måste snart leta och leta reda på systemskameran mina bilder blir ju långt ifrån bra med mobilen.
Exelon
Tackar Caverö! Har ju en bra bit upp till din klass på byggerna men man måste sätta höga mål!
Exelon
Trevligt med en Stug! Ser bra ut så långt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Stug III C/D Dragon 1:35
» StuG III Ausf. F Ostketten Dragon 1/35
» Stug IV Tamiya
» Stug III B.
» StuG III Tamiya 1/48
» StuG III Ausf. F Ostketten Dragon 1/35
» Stug IV Tamiya
» Stug III B.