Elakt projekt
+5
frznlogic
Stefan E
Janne.S
Mal
Warlord
9 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Elakt projekt
Sitter och surfar runt och letar något nytt projekt.
Jag vill bygga nåt elakt, men vad är elakast?
Ska man köpa Halycons Alien figge? Dom är rätt elaka men kanske lite vag meritlista.
Eller en fullt lastad A-10a, rätt elak den med och hyfsat lång meritlista.
Vad har ni där ute för tankar om detta?
Slagskepp, rymdskepp verkligt eller sci-FI?
/Olle
Jag vill bygga nåt elakt, men vad är elakast?
Ska man köpa Halycons Alien figge? Dom är rätt elaka men kanske lite vag meritlista.
Eller en fullt lastad A-10a, rätt elak den med och hyfsat lång meritlista.
Vad har ni där ute för tankar om detta?
Slagskepp, rymdskepp verkligt eller sci-FI?
/Olle
Warlord
Sv: Elakt projekt
Will du köra elakt....o hardcore.
En fullsize facehugger i en tank m vätska i sen en med en lampa under...den äger fett....
Ville göra en sån men fick nej...fetnej av min flickvän...hon hotade med att alldrig vara hos mig om jag byggde en sån....vi e särbos sen ca 10år...
/Juha
En fullsize facehugger i en tank m vätska i sen en med en lampa under...den äger fett....
Ville göra en sån men fick nej...fetnej av min flickvän...hon hotade med att alldrig vara hos mig om jag byggde en sån....vi e särbos sen ca 10år...
/Juha
Mal
Hehehe...Alltid funderat på att göra en fullstor Alien fresk/staty som kommer ut ur ett hål i väggen....
Janne.S- Moderator
Facehugger burken var ju sjukt cool!
Men ungarna skulle nog få frispelad.
O Janne: en fullsize Alien skulle vara läckert men över min nivå på bygge.
Men ungarna skulle nog få frispelad.
O Janne: en fullsize Alien skulle vara läckert men över min nivå på bygge.
Warlord
Juha, jag förstår din flickvän fullt ut!
En A-10a är ju alltid tuff, eller en fullmatad "Hind" (Rysk helikopter), eller en lömsk "Habu" (SR71 Blackbird)!
Stefan
En A-10a är ju alltid tuff, eller en fullmatad "Hind" (Rysk helikopter), eller en lömsk "Habu" (SR71 Blackbird)!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Om vi är inne på sci fi så gillar jag cylon raiders från battlestar galactica ruggigt mycket. Finns nog till och med modeller på dem tror jag?
frznlogic
Kanske något ifrån Maschinen Krieger universumet? En Grosserhund Altair i 1/20 (hasegawa)
Warsawpact- Starwarsviritous
Hela idén var ju att jag skulle hitta någe byggsats. Tvivlar på att hellraiser i 1:1 finns o köpa.
Men cool idé!
Mycket bra förslag
Men cool idé!
Mycket bra förslag
Warlord
Kör Sci-Fi nåt från Star Trek typ Borg-kub eller annat fräckt flygetyg från den serien
eller från Alien
eller från Alien
Gäst- Gäst
Men klä mig fint och kalla mig "Mary"!Tobiasr skrev:Har alltid tyckt att WW1-pansarkärrorna är onda som tusan [...]
Den där var ju fränast i världen. Lite som om Jawas och Orks gjort gemensam sak bara för att djävlas.
Matt_Public- Master of DNF
Asfrän pryl! Sjunger den om man trycker på en knapp?Phantasm skrev:Är denna elak nog?
http://homemedia4u.com/catalog/product_info.php?cPath=162_196&products_id=4151
Matt_Public- Master of DNF
Va?! Varför har jag inte sett den sidan förut?! Mycket kul fanns det.
Ingen som vet var man får tag i transformers figurer. De enda jag har hittat är antingen väldigt grovt gjorda eller skitdyra, ca 20k o uppåt
Ingen som vet var man får tag i transformers figurer. De enda jag har hittat är antingen väldigt grovt gjorda eller skitdyra, ca 20k o uppåt
Warlord
Jag får lägga in en varning angående den sidan, det är ju recast eller mindre skönhetsfel på modellerna
Jag beställde en Blade runner figur och allt var bra med gjutningen förutom att han hade ett acne anfall i ansiktet som en hormonstinn tonåring...
Dock så gick det att slipa ner utan problem
Jag beställde en Blade runner figur och allt var bra med gjutningen förutom att han hade ett acne anfall i ansiktet som en hormonstinn tonåring...
Dock så gick det att slipa ner utan problem
Phantasm
Liknande ämnen
» Sommar projekt.........
» Pågående projekt.
» BAC SRN4 Hovercraft, Airfix 1/144
» Hjälp med nästa 1/72 projekt behövs!
» Lattjo LEGO-projekt
» Pågående projekt.
» BAC SRN4 Hovercraft, Airfix 1/144
» Hjälp med nästa 1/72 projekt behövs!
» Lattjo LEGO-projekt