Mal is back on the road again.....BMW.....
+4
Azgaron
Caverö
Matt_Public
Mal
8 posters
Sida 1 av 1
Mal is back on the road again.....BMW.....
Japp.....
Dags o testa göra ngot helt annat....vill ju utvecklas mer....så varför inte en motorcyckel...en billig model, 65 pix, ska bli ett diorama med 2-4 figurer, då jag vill testa lite nya saker....
Som sagt påbörjat idag, inte många delar alls, scratchat lite saker, tändkablar....sen primer Tamiya, mellanslipat....ska bli kul detta....
Dags o testa göra ngot helt annat....vill ju utvecklas mer....så varför inte en motorcyckel...en billig model, 65 pix, ska bli ett diorama med 2-4 figurer, då jag vill testa lite nya saker....
Som sagt påbörjat idag, inte många delar alls, scratchat lite saker, tändkablar....sen primer Tamiya, mellanslipat....ska bli kul detta....
Mal
Sv: Mal is back on the road again.....BMW.....
Japp....
Garvade till lite när jag googlar på bilder o söker inspiration....lol
Garvade till lite när jag googlar på bilder o söker inspiration....lol
Mal
Har du någonsin varit så arg att du slet av hjulet på sidovagnen du färdades i?
Matt_Public- Master of DNF
Lol.....
Jag har faktiskt blivit lite förälskad i situationen...lol...
Anlednibgen till detta bygge är just för figurerna.....jag vill verkligen lära mig mer....der är verkligen svårt...men fan...jag lär mig ingenting av att tänka vad ballt...nepp gör nåt o gör fler dårå....
Enda sättet....samt vad kan hända.....ingenting...its only a model
Så ska se om detta är möligt för mig....lol...
Jag har faktiskt blivit lite förälskad i situationen...lol...
Anlednibgen till detta bygge är just för figurerna.....jag vill verkligen lära mig mer....der är verkligen svårt...men fan...jag lär mig ingenting av att tänka vad ballt...nepp gör nåt o gör fler dårå....
Enda sättet....samt vad kan hända.....ingenting...its only a model
Så ska se om detta är möligt för mig....lol...
Mal
Tillägg.... lit isåfall återtåget ww2 och vinter...
Mal
Kul med lite omväxling och ser bra ut så långt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Skulle ha varit i 1/48, så hade dom kunnat köra genom ett av dina fw dioraman :-D
frznlogic
Detta kommer bli helfräsigt, det känner jag på mig!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar Cheriffen....
jag kör detta mkt på attjag alldrig byggt en hoj men det är figurerna som lockar då det ger mig en fantastisk möjlighet att prova mera, samt modifiera, ska se om det går med dessa figurer, om inte annat en dyster återtågs scenario -44 o deppigt.....o snö...
så ska bli gul mkt nytt...
Så ska se. inget bestämt än.
Får kolla med ministyff med om ansikten, så ett Wooaaaa ansikte skulle vara kul om jag kan fixa kropparnas hållning m ett hjul sådär
men vill inte lova för mkt lol, skla ju fixa detta då det är rätt svår situation smat kräver en del av byggandet o anatomi, men faen lär mig inget om jag bara inte "gör" so finns två värga dont do it or just do....
Hursomhelt kul ska det bli samt kommer inte stressa m detta bygge, denna komme åka fram o tebax många gånger
jag kör detta mkt på attjag alldrig byggt en hoj men det är figurerna som lockar då det ger mig en fantastisk möjlighet att prova mera, samt modifiera, ska se om det går med dessa figurer, om inte annat en dyster återtågs scenario -44 o deppigt.....o snö...
så ska bli gul mkt nytt...
Så ska se. inget bestämt än.
Får kolla med ministyff med om ansikten, så ett Wooaaaa ansikte skulle vara kul om jag kan fixa kropparnas hållning m ett hjul sådär
men vill inte lova för mkt lol, skla ju fixa detta då det är rätt svår situation smat kräver en del av byggandet o anatomi, men faen lär mig inget om jag bara inte "gör" so finns två värga dont do it or just do....
Hursomhelt kul ska det bli samt kommer inte stressa m detta bygge, denna komme åka fram o tebax många gånger
Mal
Janne.S skrev:vilken grej!
Du räds då inget, Juha!
Nejförfan Janne.....Det är bara en modell, den var billig, samt faen man lär sig inget om man inte testar, det värsta som kan hända är "inget" som sagt citerar Mattias....Its Only A Model o det innebär precis.....
Så ska se om jag "kan" göra detta...men om inte så har jag iaf nånting med mig på vägen, o det kommer fler modeller, viktiga är...do it o ha galet kul...jaja, vi ska ha några garv på vägen, och som jsga sa innan, blir ett återtågs dio ww2 -44 i värsta fall ....men ska börja m figurerna imorgon o kolla armarna mm så man kan få till det, samt kolla lite ansikten, gissar detta lilla minibygge kan ta tid, små steg i taget, samt läsa anatomi o kropsformer i stälningar
Som sagt jag är helt hooked på den bilden LOL och VILL HA den i mitt skåp lol.....
kikat på ansikte på ministuffs hemsida....hittat lite kul....
Mal
Liknande ämnen
» Pit-Road 1/144 R.A.F. Strategic Bomber Vulcan B.2
» DB Epok III (Fd. Santa Fé, Texas & Pacific Rail Road)
» Im back! =)
» Bryggarn is back!
» Nu jäklar är man back on track =D
» DB Epok III (Fd. Santa Fé, Texas & Pacific Rail Road)
» Im back! =)
» Bryggarn is back!
» Nu jäklar är man back on track =D
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet