Kamouflagematerial till kamouflagenät
3 posters
Sida 1 av 1
Kamouflagematerial till kamouflagenät
Längesen jag var inloggad i det här forumet nu...har haft en hel del att göra, inte minst med familjen.
På en 1:16-modell hemma har jag lagt på ett grönt nät, som jag har tänkt att hänga fast kamouflagematerial i - fast utan att ta det från skogen, då jag inte vill ha en massa småkryp hemma.
Några tips på vad man kan ta och hur man kan göra?
Mvh, Hauptmann
På en 1:16-modell hemma har jag lagt på ett grönt nät, som jag har tänkt att hänga fast kamouflagematerial i - fast utan att ta det från skogen, då jag inte vill ha en massa småkryp hemma.
Några tips på vad man kan ta och hur man kan göra?
Mvh, Hauptmann
Hauptmann
Sv: Kamouflagematerial till kamouflagenät
Oregano?
Har du en förlaga som du avser att efterlikna?
Har du en förlaga som du avser att efterlikna?
Matt_Public- Master of DNF
Ingen särskild förebild...
Bara hur jag kan efterlikna t.ex. granrisgrenar m.m. att haka fast i själva nätet, utan att ta material från skogen (vi vill inte har småkryp hemma).
Mvh, Hauptmann
Bara hur jag kan efterlikna t.ex. granrisgrenar m.m. att haka fast i själva nätet, utan att ta material från skogen (vi vill inte har småkryp hemma).
Mvh, Hauptmann
Hauptmann
Kolla lite med någon affär som säljer järnvägsprylar (de borde ha träd m.m.) , eller kolla efter säljare av plastgran kanske i miniformat
nåja lite sent in på året , men prova
//Ola
nåja lite sent in på året , men prova
//Ola
Gäst- Gäst
Skulle ta och torka/pressa spagnum mossa då dom ser ut som grankvistar när dom har torkat fast det är ju natur material. Annars har jag inget bra förslag.
Exelon
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet