Junker Stuka
4 posters
Sida 1 av 1
Junker Stuka
Om jag vill bygga en Junker Stuka skala 1/32 vilken tillverkare bör jag köpa ?
På Alfa, som jag för övrigt tycker har bäst utbud, har jag hittat Hasegawa och Trumpeter.
Finns det större Junker Stuka än 1/32 att bygga i plast från andra tillverkare ?
På Alfa, som jag för övrigt tycker har bäst utbud, har jag hittat Hasegawa och Trumpeter.
Finns det större Junker Stuka än 1/32 att bygga i plast från andra tillverkare ?
talismanen
Sv: Junker Stuka
Tjenahej!
En fråga om något ultratyskt? Vad skoj!
Vi börjar från början: vilken version vill du göra? Anton, Berta, Gustav eller vadå?
Också: Airfix har en riktigt prima Stuka i skala 1/24. Massvis med detaljeringsmöjligheter för hempularen.
Vi börjar från början: vilken version vill du göra? Anton, Berta, Gustav eller vadå?
Också: Airfix har en riktigt prima Stuka i skala 1/24. Massvis med detaljeringsmöjligheter för hempularen.
Matt_Public- Master of DNF
"Anton, Berta, Gustav" eller vadå?Matt_Public skrev:Tjenahej!
Det kvittar bara det är stort
talismanen
Utmärkt kriterium!talismanen skrev:Det kvittar, bara det är stort.
Dåså, Airfix är således vägen till seger.
Matt_Public- Master of DNF
Jupp..Airfix 1:24 som Mattias sa....samt stort betyder om man vill detaljera så finns det massor m ytrymme för sådant om man vill det
Mal
Airfix 1/24 Stuka har ju rätt många år på nacken, och har förmodligen en del utmaningar i passform, och kanske inte är så detaljerad som Trumpeters något mindre exemplar, men stor lär den bli!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
call me Mr. big
Tack för alla tipsentalismanen skrev:Om jag vill bygga en Junker Stuka skala 1/32 vilken tillverkare bör jag köpa ?
Nu till nästa fråga, finns det någon modell av Panzer I eller (38)t som är större än 1/35
¤talismanen
talismanen
Liknande ämnen
» JU-87 Stuka 1/72.
» Ju 87B Stuka - Revell 1/32
» Ju87 B2 Stuka, Hasegawa 1/48
» Ju-87B-2 Stuka - Revell 1/48
» Ju 87B-2 Stuka (mestadels Trumpeter 1/32)
» Ju 87B Stuka - Revell 1/32
» Ju87 B2 Stuka, Hasegawa 1/48
» Ju-87B-2 Stuka - Revell 1/48
» Ju 87B-2 Stuka (mestadels Trumpeter 1/32)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|