Verthandi 54mm
3 posters
Sida 1 av 1
Verthandi 54mm
Har i helgen testat en hel del nya saker. Hudtoner, non-metalic metal, måla tenfigurer osv ...
Jag har otroligt långt att gå innan denna figuren blir klar men jag är ganska nöjd med helgens jobb och eftersom jag vet att det finns en del här som fuskar med miniatyrmålning så tänkte jag att några bilder kanske kunde fiska in ett eller annat förslag på förbättring eller så.
Hår och röd knapp på sköld har bara lite tillfälliga färger för att se hur det skulle bli. Manteln är inte på plats än och inget läder/rustning är påbörjad än så man kan väl lugnt säga att jag har sådär 80% kvar att göra
Jag har otroligt långt att gå innan denna figuren blir klar men jag är ganska nöjd med helgens jobb och eftersom jag vet att det finns en del här som fuskar med miniatyrmålning så tänkte jag att några bilder kanske kunde fiska in ett eller annat förslag på förbättring eller så.
Hår och röd knapp på sköld har bara lite tillfälliga färger för att se hur det skulle bli. Manteln är inte på plats än och inget läder/rustning är påbörjad än så man kan väl lugnt säga att jag har sådär 80% kvar att göra
Galdrin
Sv: Verthandi 54mm
Med ett såpass sparsamt pansar är en rejäl sköld ett smart komplement.
Nämnda sköld är dessutom grymt snygg. Yxan med, för den delen.
Nämnda sköld är dessutom grymt snygg. Yxan med, för den delen.
Matt_Public- Master of DNF
Liknande ämnen
» Angel Knight - 3D printad - 54mm fantasy figur
» Angel Knight - 3D printad - 54mm fantasy figur - klar! :)
» Angel Knight - 3D printad - 54mm fantasy figur - klar! :)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|