En fråga till eliten :)
2 posters
Sida 1 av 1
En fråga till eliten :)
Som sagt en fråga till eliten
Efter hur många timmar kan man lacka över en dekal ???
Mvh Ola
Efter hur många timmar kan man lacka över en dekal ???
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Sv: En fråga till eliten :)
Läser eliten ens den här sidan?
I egenskap av standardklåpare låter jag vanligtvis dekalen torka i minst 24 timmar innan jag applicerar klarlack, särskilt om jag använt dekalvätskor.
I egenskap av standardklåpare låter jag vanligtvis dekalen torka i minst 24 timmar innan jag applicerar klarlack, särskilt om jag använt dekalvätskor.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Läser eliten ens den här sidan?
Tackar så jättemycket att en del utav den flerfaldiga eliten tog sig tid att svara på denna fråga
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Ytterligare ett klåpartips är att även våttorka området kring dekalens kanter före lackering (i syfte att avlägsna eventuellt överflödigt lim och rester av dekalvätskorna).
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Ytterligare ett klåpartips är att även våttorka området kring dekalens kanter före lackering (i syfte att avlägsna eventuellt överflödigt lim och rester av dekalvätskorna).
Åååh tackar för tipset , buger och bock
Gäst- Gäst
Våttorkning med gnutta diskmedel kan även det hjälpa till att få bort massa dekalvätskefläckar...har jag märkt
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Våttorkning med gnutta diskmedel kan även det hjälpa till att få bort massa dekalvätskefläckar...har jag märkt
Buger och tack
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» En till ny dum fråga.....
» Fråga om ets
» Fråga Ruin vägg till diroama.
» En fråga om Konverteringsatsen för Hasegawa J 35J till SK 35C i 1/72 som finns/fanns på Rebell Hobby.
» Ny dum fråga...
» Fråga om ets
» Fråga Ruin vägg till diroama.
» En fråga om Konverteringsatsen för Hasegawa J 35J till SK 35C i 1/72 som finns/fanns på Rebell Hobby.
» Ny dum fråga...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet