Omröstning angående kamouflage
+6
Exelon
Gigabyte
cas
frznlogic
Janne.S
Matt_Public
10 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Vilka färger, och hur?
Omröstning angående kamouflage
Hej-hoppla!
Berkut-bygget har inte direkt gått smidigt och nu viskar latmasken heta lögner om enkla målningslösningar medan den krumbuktar sig. Samtidigt har jag ju utlovat något slags space-age Baby-Jane till Christer. Beslut, beslut...
Tänkte helt enkelt försöka vessla mig ur hela problematiken genom att blanda in en smula demokrati i processen. Lite vägledande, så där.
Flerval är tillåtet, såväl som egna förslag. Take it away!
Berkut-bygget har inte direkt gått smidigt och nu viskar latmasken heta lögner om enkla målningslösningar medan den krumbuktar sig. Samtidigt har jag ju utlovat något slags space-age Baby-Jane till Christer. Beslut, beslut...
Tänkte helt enkelt försöka vessla mig ur hela problematiken genom att blanda in en smula demokrati i processen. Lite vägledande, så där.
Flerval är tillåtet, såväl som egna förslag. Take it away!
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Omröstning angående kamouflage
Grått vitt och rosa bara för att det låter så fantastiskt roligt!
frznlogic
du VET ju vad jag röstar på =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tog "annat" och vill se fyra nyanser av brunt.... mmm Nä självklart så ska du får måla splinter camo...
Exelon
Helgrå...då det är en utmaning.....få liv i det samt gos teknikers som postshading mm....som faktiskt är kul .....
Men måste erkänna.....Cas rosa....låter galet ballt och kul med då rosa ses otriligt sällan juh.....
Men måste erkänna.....Cas rosa....låter galet ballt och kul med då rosa ses otriligt sällan juh.....
Mal
Utmärkt förslag, tror att jag kör det på min MiG-37!Janne.S skrev:Pak-FA-kammot!
Det gör ju liksom det...frznlogic skrev:Grått vitt och rosa, bara för att det låter så fantastiskt roligt!
Med folkets stöd, dessutom. Vem hade kunnat tro det?cas skrev:Du VET ju vad jag röstar på. =)
Vilket underbart besynnerligt uppslag!Ola skrev:Jag tycker att du ska måla Jämtlands landskapsvapen.
Låter som något för en "what-if" Draken. Hmm...
Bra att åtminstone Giga är skonsam och snäll.Gigabyte skrev:Tvåtons-grått.
Brunt vore ju rätt fränt. Lite som en Brown Flanker-Viper.Exelon skrev:Tog "annat", och vill se fyra nyanser av brunt. Mmm. Nä, självklart så ska du få måla splinter-camo...
Lita på att Mal försöker försvåra även det enklaste målningsjobb.Mal skrev:Helgrå, då det är en utmaning. Få liv i det.
Jo, jag har ju öppnat för eländet.Caverö skrev:Det kan bara bli grå-vit-rosa, när du ger oss det valet.
Känns som att Patrik försöker säga mig något.Veritech79 skrev:DIGI-CAMMO FÖR BÖVELEN!!!!
Ett mellanting vore kanske vägen till seger?
Nå, det hela verkar ju hursomhelst avgjort till Christers favör, tack för att ni tog er tid. Dags att se över tejpförråden...
Man gör så gott jag kan!
Förmodligen måste jag bygga tyskt igen som straff?
Förmodligen måste jag bygga tyskt igen som straff?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Straff? Jag finner din brist på förtjusning störande.cas skrev:Förmodligen måste jag bygga tyskt igen, som straff?
Ok, straff då kanske är att ta i...kalla det kompensation?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Yesss....
Jag röstade på rosa splinter!
Hoppas du laddat upp med tejp!
Nu väntar vi med spänning!
Stefan
Jag röstade på rosa splinter!
Hoppas du laddat upp med tejp!
Nu väntar vi med spänning!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Fullt godtagbart. Gärna Luft '46 när vi nu ändå håller på.cas skrev:Ok, straff är då kanske att ta i. Kalla det kompensation?
Jajamensan! Något slags angreppsplan har dessutom börjat perkolera genom hjärnan.Stefan E skrev:Hoppas du laddat upp med tejp!
Liknande ämnen
» Kamouflage Ju87B-1 Stuka
» Angående 1/72 pansar och Tracks & troops.
» Omröstning, BF109G2, Vilken Indevid ska Mal göra.......
» Fråga angående retarder
» Update angående C4-Open
» Angående 1/72 pansar och Tracks & troops.
» Omröstning, BF109G2, Vilken Indevid ska Mal göra.......
» Fråga angående retarder
» Update angående C4-Open
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet