Specter 1/20 Färdig!
+2
Matt_Public
Tobiasr
6 posters
Sida 1 av 1
Sv: Specter 1/20 Färdig!
Satfläsk!
Vilken tvärsalt burkskinka, alltså. Jag utnämner dig härmed till miljonte århundradets helkonservs-hallick, eller någonting ditåt i grannskapet (är inte helt klar över detaljerna än). Perfekt färg på slangarna är byggets höjdpunkt. Åsså lilla Misse, förstås!
Vilken tvärsalt burkskinka, alltså. Jag utnämner dig härmed till miljonte århundradets helkonservs-hallick, eller någonting ditåt i grannskapet (är inte helt klar över detaljerna än). Perfekt färg på slangarna är byggets höjdpunkt. Åsså lilla Misse, förstås!
Matt_Public- Master of DNF
gillar ditt sätt att få det se så slitet ut, utan att det blir för iögonfallande ,en svår balansakt som du behärskar fullt ut
Mycket läckert
Mycket läckert
Gigabyte
Fantastiskt snygg blev ännu snyggare.... Katten son nosar på konservburken gjorde dioramats story ännu bättre!
Synd att jag inte har möjlighet att se den IRL på AIM... Men men, vad är en bal på slottet...
Tommy
TommyKillander
Mycket snyggt bygge! Vädring och det lilla "diot" med katten är snyggt som bara den!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mycket, mycket snyggt bygge!
Framförallt otroligt bra målat!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Matt_Public skrev:Satfläsk!
Dundertack Matt, ska genast gå och köpa en lila plyschhatt med en lång fjäder i!
Gigabyte skrev:gillar ditt sätt att få det se så slitet ut, utan att det blir för iögonfallande ,en svår balansakt som du behärskar fullt ut
Mycket läckert
Tusen tack Giga väldigt fina ord!
TommyKillander skrev:
Fantastiskt snygg blev ännu snyggare.... Katten son nosar på konservburken gjorde dioramats story ännu bättre!
Synd att jag inte har möjlighet att se den IRL på AIM... Men men, vad är en bal på slottet...
Tommy
Tack Tommy! Vad synd att du inte kan besöka AIM! Då får vi ta många bilder så att det blir som om du varit där.
Azgaron skrev:Mycket snyggt bygge! Vädring och det lilla "diot" med katten är snyggt som bara den!
Håkan
Tusen tack Håkan! Jag blev rätt nöjd själv
Stefan E skrev:Mycket, mycket snyggt bygge!
Stefan
Tack Stefan!!
Tobiasr
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet