Strv 103C "Stridsvagn S", Trumpeter 1/35
+10
frznlogic
Exelon
cas
Stefan E
Janne.S
Gigabyte
Matt_Public
Tobiasr
Azgaron
TommyKillander
14 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
Strv 103C "Stridsvagn S", Trumpeter 1/35
Hallå!
Det blev lite fotograferat idag, så här kommer det utlovade bilderna på Strv S, modell 103C - "det fränaste Sverige har producerat sen nöt-cremén"
Håll tillgodo:
Det blev lite fotograferat idag, så här kommer det utlovade bilderna på Strv S, modell 103C - "det fränaste Sverige har producerat sen nöt-cremén"
Håll tillgodo:
Senast ändrad av TommyKillander den tor jul 06 2017, 22:41, ändrad totalt 1 gång
TommyKillander
Sv: Strv 103C "Stridsvagn S", Trumpeter 1/35
Grymt snyggt bygge! Det har du lyckats fint med!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Wow! Supertjusigt! Välbalanserat bygge och målerijobb!
Tobiasr
¡Híjole!
De nya fotografierna avslöjar tidigare fördolda detaljer som den charmerande patinan på plogen och lystern i gluggarna. I övrigt finns det mycket annat som förtjänar att berömmas på nytt. Det knivskarpa kamouflaget, lerstänken och de hyperrealistiska larvbanden. Jag vill inte påstå att jag är något växelkurs-proffs, men modellen är säkerligen värd förlagans vikt i Nöt-Crème.
Bra-vo!
De nya fotografierna avslöjar tidigare fördolda detaljer som den charmerande patinan på plogen och lystern i gluggarna. I övrigt finns det mycket annat som förtjänar att berömmas på nytt. Det knivskarpa kamouflaget, lerstänken och de hyperrealistiska larvbanden. Jag vill inte påstå att jag är något växelkurs-proffs, men modellen är säkerligen värd förlagans vikt i Nöt-Crème.
Bra-vo!
Matt_Public- Master of DNF
Azgaron skrev:Grymt snyggt bygge! Det har du lyckats fint med!
Håkan
Tack Håkan!
Tobiasr skrev:Wow! Supertjusigt! Välbalanserat bygge och målerijobb!
Tack Tobias!
Matt_Public skrev:¡Híjole!
Bra-vo!
Tack, hoppas du inte tog illa upp att jag kapade din slogan - jag tyckte den var klockren !
Tommy
TommyKillander
Ingen fara! Tack vare Printzells nya storförpacking finns det underbart fyllig Nöt-Crème så det räcker åt alla som vill ha.TommyKillander skrev:Hoppas du inte tog illa upp att jag kapade din slogan - jag tyckte den var klockren!
Matt_Public- Master of DNF
Gigabyte skrev:Fina bilder på ett, utsökt ,snyggt ,bygge
Tack!
Tommy
TommyKillander
Janne.S skrev:Hujedamig vad tjusig den blev!
Tack Janne!
Tommy
TommyKillander
Oj oj oj oj!
Jag är nära på mållös!
slitagt och leran gör att hela vagnen ser ut som den precis har rullat runt lite i gruset (och sen torkat) efter att ha blivit nytvättad. Verkligen utsökt!
Jag är nära på mållös!
slitagt och leran gör att hela vagnen ser ut som den precis har rullat runt lite i gruset (och sen torkat) efter att ha blivit nytvättad. Verkligen utsökt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Bara att ta av sig hatten och hålla med herrarna ovan! Kanon snyggt bygge Tommy!
Exelon
En så himla härlig vagn, du har lyckats kalas med den!
Och storpack nötcreme.... Mmmm, me love. Kan ta en sådan där leverpastejsburk med nötcreme som lördagsgodis ibland ☺. Finns det större storpack? 😇
Och storpack nötcreme.... Mmmm, me love. Kan ta en sådan där leverpastejsburk med nötcreme som lördagsgodis ibland ☺. Finns det större storpack? 😇
frznlogic
Jäklar vilket mästerverk det blev - snyggt jobbat!
Tobias
Mycket tjusigt! en helt fräck vagn i sköna färger och väl utfört bygge.
Caverö
Stefan E skrev:Riktigt, Riktigt SNYGGT!
Stefan
cas skrev:Oj oj oj oj!
Jag är nära på mållös!
Exelon skrev:Bara att ta av sig hatten och hålla med herrarna ovan! Kanon snyggt bygge Tommy!
frznlogic skrev:En så himla härlig vagn, du har lyckats kalas med den!
Tobias skrev:Jäklar vilket mästerverk det blev - snyggt jobbat!
Caverö skrev:Mycket tjusigt! en helt fräck vagn i sköna färger och väl utfört bygge.
Tack så mycket !
Tommy
TommyKillander
Marlin skrev:Snyggt, riktigt snyggt.
/Bosse
Tack Bosse!
Tommy
TommyKillander
Riktigt riktigt läcker vagn du har mästerligt fått byggt
Mvh Ola
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Ola skrev:Riktigt riktigt läcker vagn du har mästerligt fått byggt
Mvh Ola
Tack Ola!
Tommy
TommyKillander
Fantastiskt bygge! Grym byggtråd. Här finns massor att lära sig av.
glimturen
glimturen skrev:Fantastiskt bygge! Grym byggtråd. Här finns massor att lära sig av.
Tack - kul att du gillar den. 103an är den första vagnen i 1/35 som jag lyckades få klar och jag är själv väldigt nöjd med slutresultatet och att jag lyckades ro iland det. Om du har nytta av byggtråden så är det en extra-bonus för min del
Tommy
TommyKillander
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet