Önskar byta bort lite flyg
3 posters
Sida 1 av 1
Önskar byta bort lite flyg
Har lite begagnade införskaffelser som jag inte tror det kommer bli nåt av, och det finns många här som är mer intresserade av flyg än jag. Nån som vill byta till sig nåt? Har ingen aning om de här lådorna är värda nåt så det skulle mest kännas löjligt att sätta priser på dem, mycket roligare att byta tycker jag!
Har försökt kolla så allt är komplett och vad jag kan se är de det, har dock inte testbyggt Askar och instruktioner är lite buckliga och gulnade, men själva modellerna är i bra skick.
Innehåll:
Innehåll:
Innehåll, lite delar har lossnat från ramarna i denna och ligger lösa i lådan, och ett blad på en av propellrarna har knäckts. Kroppen ser ljusare ut än resten men det är bara ljuset i bilden som spökar, i verkligheten är det samma nyans.
Och den här saknar ask men är en liten söt en i skala 1/144, plasten kring delarna är oöppnad:
Är egentligen inte extra intresserad av något särskilt, brukar fastna för väldigt blandade modeller jag bara gillar utseendet på, så kom gärna med vilka förslag som helst. Brukar sällan bli sugen på något i mindre skalor än 1/35 dock, och varnar för att jag kan vara kräsen Lämnar gärna bort flera/alla av de här i utbyte mot en, om det är en större/nyare modell.
Har försökt kolla så allt är komplett och vad jag kan se är de det, har dock inte testbyggt Askar och instruktioner är lite buckliga och gulnade, men själva modellerna är i bra skick.
Innehåll:
Innehåll:
Innehåll, lite delar har lossnat från ramarna i denna och ligger lösa i lådan, och ett blad på en av propellrarna har knäckts. Kroppen ser ljusare ut än resten men det är bara ljuset i bilden som spökar, i verkligheten är det samma nyans.
Och den här saknar ask men är en liten söt en i skala 1/144, plasten kring delarna är oöppnad:
Är egentligen inte extra intresserad av något särskilt, brukar fastna för väldigt blandade modeller jag bara gillar utseendet på, så kom gärna med vilka förslag som helst. Brukar sällan bli sugen på något i mindre skalor än 1/35 dock, och varnar för att jag kan vara kräsen Lämnar gärna bort flera/alla av de här i utbyte mot en, om det är en större/nyare modell.
Stråhatt
Sv: Önskar byta bort lite flyg
Så vi pratar t.ex. flyg i skala 1/32, då?Stråhatt skrev:Brukar sällan bli sugen på något i mindre skalor än 1/35, dock […]
Matt_Public- Master of DNF
Kan ju tillägga att jag också är intresserad av Warhammer och andra sci-fi/fantasy/spelgrejer, även om det är i mindre "skala" än nämnda 1/35 Men det kanske inte fanns något spännande i denna samling, eller för dåligt skick?
Stråhatt
Noterat!Stråhatt skrev:Kan ju tillägga att jag också är intresserad av Warhammer och andra sci-fi/fantasy/spelgrejer.
Matt_Public- Master of DNF
Huu vad de franska är fulsnygga!
Synd att man inte har nåt att byta bort...
Synd att man inte har nåt att byta bort...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Behöver skapa lite plats så den som är sugen och kan täcka postkostnaden (eller hämta i Västra Frölunda) får dessa gratis. (Allt i inlägg 1 finns kvar.) Annars går de upp på Tradera snart
Stråhatt
Liknande ämnen
» Humber Armoured Car Mk.II (vill byta bort den eller sälja den , vilket som)
» Lite 1:35-skrot skänkes bort
» Svenskt flyg och lite till, säljes
» Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.
» Euromilitaire 2010 - önskar jag varit där
» Lite 1:35-skrot skänkes bort
» Svenskt flyg och lite till, säljes
» Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.
» Euromilitaire 2010 - önskar jag varit där
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet