Grattis Tommy!
+5
Henrik Bergman
Marlin
cas
Stefan E
Matt_Public
9 posters
Sida 1 av 1
Grattis Tommy!
Den gängse välgångsönskningen vid dessa tillfällen är att jubilaren ska ha en drifttid på hundra år. Eftersom Lindome-liraren passerade mittlinjen redan innan han dök upp här så känner jag för att justera siffrorna något. Således:
Ja må du leva i drygt 110,5 år. I högsta välmåga och fullständigt omringad av sånt som du trivs med. Må även innevarande kalenderdygn fyllas med tårta, paket och annat trevligt jox.
Hurra, alltså!
Ja må du leva i drygt 110,5 år. I högsta välmåga och fullständigt omringad av sånt som du trivs med. Må även innevarande kalenderdygn fyllas med tårta, paket och annat trevligt jox.
Hurra, alltså!
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis Tommy!
Stort grattis till Tommy!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack alla!
Dagen har avlöpt väl utan alltför mycket kalabalik.
På modellfronten blev det totalt 3 presenter idag; S35E Draken köpte jag till mig själv tidigare i veckan
Thunderbulten har mina tre söner noga och väl valt ut åt mig och minstingen tyckte "Om den blir fin kan väl jag få den ? Men jag kan ta den om den blir ful också, det gör inget"
Min resin-zimmerit som jag beställde från Polen dök upp idag och med i paketet hade dom lagt med ett set med MG34or i skala 1/35, free of charge. Hygglers!
Tommy
Dagen har avlöpt väl utan alltför mycket kalabalik.
På modellfronten blev det totalt 3 presenter idag; S35E Draken köpte jag till mig själv tidigare i veckan
Thunderbulten har mina tre söner noga och väl valt ut åt mig och minstingen tyckte "Om den blir fin kan väl jag få den ? Men jag kan ta den om den blir ful också, det gör inget"
Min resin-zimmerit som jag beställde från Polen dök upp idag och med i paketet hade dom lagt med ett set med MG34or i skala 1/35, free of charge. Hygglers!
Tommy
TommyKillander
Dunderbult? Mjamm!
Också: bra barn du har.
Ingen fulmekanik i den framställningen, alltså.
Också: bra barn du har.
Ingen fulmekanik i den framställningen, alltså.
Matt_Public- Master of DNF
Liknande ämnen
» Grattis Tommy K!
» Grattis Tommy K
» Grattis Tommy!
» Grattis Tommy K!
» Grattis på födelsedagen Tommy
» Grattis Tommy K
» Grattis Tommy!
» Grattis Tommy K!
» Grattis på födelsedagen Tommy
Sida 1 av 1