F-107 Ultra Sabre
+6
cas
Stefan E
TommyKillander
frznlogic
johan r
Matt_Public
10 posters
Sida 1 av 1
F-107 Ultra Sabre
Vissa projekt känns betydligt mer som "ought to be" än "what-if", och det här är ett av dem.
Alls inget ont om prototyp-utförandet, men en operativ maskin smäller nästan alltid högre (så att säga). Modellen i sig var riktigt trivsam, på det stora hela, och merparten av de problem som tillstötte berodde nästan helt på min egen försumlighet och förmätenhet. Jag kommer att bygga den igen (nästa gång som en okamouflerad jaktmaskin). Men nog med mitt svammel nu, det är ju showtime!
Varmt tack till både trogna följare av Byggtråden och nytillkomna tittare såhär i slutminuterna.
Alls inget ont om prototyp-utförandet, men en operativ maskin smäller nästan alltid högre (så att säga). Modellen i sig var riktigt trivsam, på det stora hela, och merparten av de problem som tillstötte berodde nästan helt på min egen försumlighet och förmätenhet. Jag kommer att bygga den igen (nästa gång som en okamouflerad jaktmaskin). Men nog med mitt svammel nu, det är ju showtime!
Varmt tack till både trogna följare av Byggtråden och nytillkomna tittare såhär i slutminuterna.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: F-107 Ultra Sabre
Jääääsicken vad snyggt!
Den skäms verkligen inte för sig i kammo men den blir snygg i rött och silver också (eller bare metal för den delen med)...
Kort och gott blir den skit-snygg hur du än gör!
Tommy
Den skäms verkligen inte för sig i kammo men den blir snygg i rött och silver också (eller bare metal för den delen med)...
Kort och gott blir den skit-snygg hur du än gör!
Tommy
TommyKillander
Du går från klarhet till klarhet Matt!
Ultran ser verkligen tung ut, fast med lätt sportbilsutseende tack vara stora cockpitglaset.
Exakt hur snygg som helst blev den, så det så!
Ultran ser verkligen tung ut, fast med lätt sportbilsutseende tack vara stora cockpitglaset.
Exakt hur snygg som helst blev den, så det så!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Förträffligt utfört! Jäkla skum kärra det där men den gör sig bra i SEA-kammo
Janne.S- Moderator
Mycket snyggt bygge! Kul lite annorlunda kärra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» F-107 Ultra Sabre (Trumpeter, 1/72)
» IIAF F-86F-40 Sabre
» F-86F-40 Sabre
» F-86 Sabre
» RAF Sabre F.4 (Airfix 1/72)
» IIAF F-86F-40 Sabre
» F-86F-40 Sabre
» F-86 Sabre