J28 Vampire
+3
frznlogic
Stefan E
Matt_Public
7 posters
Sida 1 av 1
J28 Vampire
Hoo, boy! Den här modellen var ingen picknick, precis.
Vete fasen om jag någonsin bökat så pass mycket med något byggprojekt (som faktiskt överlevt proceduren). Med gnällandet avklarat så återstår väl bara erkännandet att det faktiskt fanns en vampyr i lådan trots allt. Eller, nåja...
Ni har väl kommit för bilderna, antar jag. Således:
Vart tack till alla som följt byggtråden. Den här hobbyn vore inte ens hälften så rolig utan er.
Vete fasen om jag någonsin bökat så pass mycket med något byggprojekt (som faktiskt överlevt proceduren). Med gnällandet avklarat så återstår väl bara erkännandet att det faktiskt fanns en vampyr i lådan trots allt. Eller, nåja...
Ni har väl kommit för bilderna, antar jag. Således:
Vart tack till alla som följt byggtråden. Den här hobbyn vore inte ens hälften så rolig utan er.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: J28 Vampire
Supersnygg!
Inte många CA Vampires man får se färdigbyggda, detta är bara den andra som jag fått se!
Starkt gjort och en jäkligt snygg modell, jag vet vad det är för en best i lådan.
Jag har inte vågat mig på den än....
Stefan
Inte många CA Vampires man får se färdigbyggda, detta är bara den andra som jag fått se!
Starkt gjort och en jäkligt snygg modell, jag vet vad det är för en best i lådan.
Jag har inte vågat mig på den än....
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Kanon bygge! Jag har tyvärr inte läst hela byyggtråden så jag har inte full koll på vad som gått fel eller vad som är tokigt med modellen... Det sagt, den är kanonfin!
frznlogic
Det finns en hel rad anledningar till det.Stefan E skrev:Inte många CA-Vampires man får se färdigbyggda […]
Min blåslampa består dessutom mestadels av Trumpeter-kompenter. Bara en sån sak.
Har du gott om tid över så förordar jag en fördjupning.frznlogic skrev:Jag har tyvärr inte läst hela byggtråden, så jag har inte full koll på vad som gått fel eller vad som är tokigt med modellen.
Det var den sortens projekt där själva byggprocessen vida överträffade slutresultatet vad underhållningsvärdet beträffar.
Sicken go Frösö-vampyr det blev till slut!
Så mycket jobb för att få till en acceptabel modell av det, det är både galet och imponerande!
Än en gång bugar jag för dina kunskaper
Så mycket jobb för att få till en acceptabel modell av det, det är både galet och imponerande!
Än en gång bugar jag för dina kunskaper
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Drar man lärdom av sina misstag, så... ...ähum.cas skrev:Än en gång bugar jag för dina kunskaper.
Också: acceptabel modell, säger du?
Den ribban lägger man Gudskelov själv (ifall man inte tävlar, eller nåt). Samtliga bekymmer som påträffades var, ur en viss synvinkel, ansträngningar i onödan. Har sett modellen byggas direkt ur lådan med förtjusande resultat, men nu ville jag prompt mickla med fanstyget. Med allt detta sagt så är jag, på det stora hela, rätt nöjd med vad som åstadkommits. Blåslampan blev hyfsat porträttlik min vision, och jag kan lugnt ta mig an nästa svenskbygge på önskelistan.
Och även där lär det bli en del extrajobb.
Tjusigt bygge! Fin Vampyr du fått till, till slut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mycket mycket snyggt bygge, nu blev jag allt jätte-nyfiken på byggtråden också...
Tommy
Tommy
TommyKillander
Liknande ämnen
» de havilland Vampire FB Mk.5 - J 28 Vampire - Infinity Models 1/32
» 1/72 J28 Vampire
» Special Hobby 1/72 DH Vampire / J28B
» DeHavilland Vampire FB.5 skala 1/48, från Trumpeter
» Airfix 1:72 Vampire T.11
» 1/72 J28 Vampire
» Special Hobby 1/72 DH Vampire / J28B
» DeHavilland Vampire FB.5 skala 1/48, från Trumpeter