Airfix Spitfire XII
+4
Warsawpact
Azgaron
TommyKillander
Caverö
8 posters
Sida 1 av 1
Airfix Spitfire XII
Några få bilder av diskutabel kvalitet får duga från mig, hoppas ni ser vad det skall föreställa med sin unika märkning.
Den spännande öppna huvlösningen som har fått illa kommentarer från vissa håll, någon tyckte att ingengören på Airfix "should bee shot"
Lite klurig men inte förkastlig om jag får säga, innovativt är snarare ordet för mig, och man måste inte prova det heller.
Ett riktigt roligt bygge och det var ju tur att det blev ett Spitfire gruppbygge så att men fick satt tänderna i denna fina byggsats av en skön blandspitfire av nytt och gammalt.
Den spännande öppna huvlösningen som har fått illa kommentarer från vissa håll, någon tyckte att ingengören på Airfix "should bee shot"
Lite klurig men inte förkastlig om jag får säga, innovativt är snarare ordet för mig, och man måste inte prova det heller.
Ett riktigt roligt bygge och det var ju tur att det blev ett Spitfire gruppbygge så att men fick satt tänderna i denna fina byggsats av en skön blandspitfire av nytt och gammalt.
Caverö
Sv: Airfix Spitfire XII
Jämrans vad snyggt!
Kalasbra byggt och målat - jag gillar vädringen skarpt!
...och olyckan med dekalen ser man ju inte spåret av
Tommy
Kalasbra byggt och målat - jag gillar vädringen skarpt!
...och olyckan med dekalen ser man ju inte spåret av
Tommy
TommyKillander
Mycket snyggt bygge, Caverö! Läcker Spitfire!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hög kvalitet rakt igenom som vanligt Caverö. Underredet ser extra intressant ut med de roliga färgkombos grå+turkos.
Warsawpact- Starwarsviritous
Äntligen i bildrutan. Den blev fantastiskt fin. Superb finish på vädring och slitage. Den öppna hytten gör att man vill liksom kika in.
Well done!
Well done!
glimturen
Rasande snygg Spit du fått till, gamle gosse!
Vädringen är inte dum den heller!
Vädringen är inte dum den heller!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Som vanligt är ni så snälla och skämmer bort mig med lovord, precis så som Caverö vill ha det
Caverö
Caverö skrev:Som vanligt är ni så snälla och skämmer bort mig med lovord, precis så som Caverö vill ha det
Visst är det bra. Du skämmer bort oss med ursnygga modeller och vi öser lovord över dig
Win -win
Tommy
TommyKillander
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet