S/B: Skepp och pansar
5 posters
Sida 1 av 1
S/B: Skepp och pansar
Jag har en Merkava 3D som jag helst hade velat byta mot 3 Baz-versionen med minrullarjoxet på.
Alternativt skulle jag kunna tänka mig att sälja den. 350kr borde vara rimligt.
// Såld
Jag har även en rejäl trave med 1/48-pansar som jag behöver hitta ett nytt hem för. Shermans, T-34:or, Tigrar och Panzer IV:or bland annat. 100-150kr styck.
Hobbyboss 1/350 USS Arizona + LionRoar uppdate + trädäck 750kr.
Tamiya 1/350 HMS Prince of Wales (eller King George V) + WEM ets + svarvat artilleri + luftvärn. 1000kr. // Såld
Alternativt skulle jag kunna tänka mig att sälja den. 350kr borde vara rimligt.
// Såld
Jag har även en rejäl trave med 1/48-pansar som jag behöver hitta ett nytt hem för. Shermans, T-34:or, Tigrar och Panzer IV:or bland annat. 100-150kr styck.
Hobbyboss 1/350 USS Arizona + LionRoar uppdate + trädäck 750kr.
Tamiya 1/350 HMS Prince of Wales (eller King George V) + WEM ets + svarvat artilleri + luftvärn. 1000kr. // Såld
Senast ändrad av denstore den mån maj 30 2016, 18:05, ändrad totalt 7 gånger (Orsak för redigering : Nya priser)
denstore
Sv: S/B: Skepp och pansar
Första tanken som dök upp innan jag insåg vad jag tänkt, "har han sänkt båtarna"
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hehe, sänkt pris, men inte sänkta skepp.
Arizona sänktes iofs till hälften, men det är väl knappt så att det räknas. PoW sänktes dock, och ligger väl kvar ganska grunt i Malacka-sundet.
PoW-setet och Merkavan är sålt.
Arizona sänktes iofs till hälften, men det är väl knappt så att det räknas. PoW sänktes dock, och ligger väl kvar ganska grunt i Malacka-sundet.
PoW-setet och Merkavan är sålt.
denstore
Jag har en Tiger I och en Jagdtiger, men den senare är lite påbörjad. Inget drastiskt eller klåparmässigt. Till Jagdtigern finns det också ets och besättning i resin, om man gillar sånt.
denstore
Liknande ämnen
» Vilka skepp? ( ifrån ryska filmen Admiral)
» S: 1/35-pansar m.m.
» Ett par målningsfrågor (pansar 1/72)
» Säljer lite pansar
» Rumänskt pansar?
» S: 1/35-pansar m.m.
» Ett par målningsfrågor (pansar 1/72)
» Säljer lite pansar
» Rumänskt pansar?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|