Världskrig 1 i akvarell
5 posters
Sida 1 av 1
Världskrig 1 i akvarell
Detta blir lite off topic då det inte innehåller nåt byggande, men jag har hört rykten om att ni gillar militärhistoria så det kanske går ner ändå! (Saknas intresse eller om ni inte tycker det passar forumet ska jag inte spamma med bilder, eller om ni hellre har det i en annan sektion tar jag det gärna där istället!)
En annan hobby jag har är alltså sånt där platt målande, på papper istället för plast, och då gärna med akvarell. Och nyligen har jag börjat följa Youtube-dokumentärserien The Great War och fördjupat mig i den biten av världshistorien som jag nog tycker är den mest fascinerande. Så jag började måla lite folk från Världskrig 1. Än så länge har det blivit en som gillar ostmackor och en som gillar korv.
Tänkte att nån här kanske kunde tycka att det var intressant, så hojta gärna om ni vill se mer, och upptäcker ni några felaktigheter får ni gärna påpeka!
En annan hobby jag har är alltså sånt där platt målande, på papper istället för plast, och då gärna med akvarell. Och nyligen har jag börjat följa Youtube-dokumentärserien The Great War och fördjupat mig i den biten av världshistorien som jag nog tycker är den mest fascinerande. Så jag började måla lite folk från Världskrig 1. Än så länge har det blivit en som gillar ostmackor och en som gillar korv.
Tänkte att nån här kanske kunde tycka att det var intressant, så hojta gärna om ni vill se mer, och upptäcker ni några felaktigheter får ni gärna påpeka!
Stråhatt
Sv: Världskrig 1 i akvarell
Snyggt målat! Klart vi vill se mer!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
MiniStuff- Vicesheriff
Tack hörni! Det var roligt. Då fortsätter jag posta dem här allteftersom. Hoppas på att iallafall bli klar med en infanterist från alla inblandade länder vid krigsutbrottet innan fokus vandrar vidare, och om inspirationen räcker till, annat folk från alla fyra åren.
Stråhatt
Hoppla! Vad roligt med fler målarkluddar i församlingen.
Det känns fel att guldet går till Frankrike, men de laveringarna var inte att leka med.
Det känns fel att guldet går till Frankrike, men de laveringarna var inte att leka med.
Matt_Public- Master of DNF
Nämen, gillar du inte franker? Tack så mycket! Laveringar är kul!
Målarkluddar är vi väl allihopa, på ett eller annat sätt!
Målarkluddar är vi väl allihopa, på ett eller annat sätt!
Stråhatt
Bevisligen gör jag ju det.Stråhatt skrev:Nämen, gillar du inte franker?
Men tyskland står rent generellt mitt hjärta närmast, därav skrällen.
Matt_Public- Master of DNF
Hehe, I see I see! Själv är jag svagare för Frankrike, brieost och färgglada rockar och lustiga stridsvagnar liksom
Stråhatt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet