Lite nytt!!
Sida 1 av 1
Lite nytt!!
[ltr]Hej![/ltr]
[ltr]Nu är semester över och arbete i butiken är igång.[/ltr]
[ltr]Strax innan semester så fick jag in en väldig stor samling pansar och tillbehör.[/ltr]
[ltr]Ca 300 kompletta,ca 100 påbörjade och en stor hög(4st Ica kassar) med resin, Pe ,metalpipor ,metallband mm.[/ltr]
[ltr]90% av det hela är Tyska WWII och tillverkare Dragon/AFV/Tamiya.[/ltr]
[ltr]Jag har inte hunnit lägga ut så mycket på webbshoppen än men det är på väg.En del byggare har vart snabba med att besöka butiken och samla på sig [/ltr]
[ltr]Har du vägarna förbi Borås så hojta till så öppnar jag.[/ltr]
[ltr]Som om inte det räckte så kommer det ca 500 modeller under dagen till butiken ja mesta dels pansar igen 1/35 skala.[/ltr]
[ltr]Hela sortimentet av Ultimate MP finns i butiken och arbete med att lägga ut allt är snart igång![/ltr]
[ltr]Tarangus senaste nyhet Bulldog finns inne för omgående leverans![/ltr]
[ltr]Alcade färgerna kommer i september till butiken [/ltr]
[ltr]Butiken håller på att renoveras för jag behöver fler hyllor helt enkelt och mer plats,så det kan vara lite trång med modeller överallt.[/ltr]
[ltr]Mycket mera är på gång också och en stor påfyllning av färg/tillbehör är på väg.[/ltr]
[ltr]Butiken har från och med idag ord. öppettider men jag kommer att vara där en hel del.[/ltr]
[ltr]Jag bytte till Klarna Checkout för ca 1 månad sen och nu är alla fel som fanns i början fixade och den funkar utmärkt.[/ltr]
[ltr]Det går att betala med övriga betalsätt klicka på rutan Övriga betalsätt till vänster så kommer du dit![/ltr]
[ltr]Välkomna[/ltr]
[ltr]www.dinominhobby.se[/ltr]
[ltr]Dela gärna!!![/ltr]
[ltr]Nu är semester över och arbete i butiken är igång.[/ltr]
[ltr]Strax innan semester så fick jag in en väldig stor samling pansar och tillbehör.[/ltr]
[ltr]Ca 300 kompletta,ca 100 påbörjade och en stor hög(4st Ica kassar) med resin, Pe ,metalpipor ,metallband mm.[/ltr]
[ltr]90% av det hela är Tyska WWII och tillverkare Dragon/AFV/Tamiya.[/ltr]
[ltr]Jag har inte hunnit lägga ut så mycket på webbshoppen än men det är på väg.En del byggare har vart snabba med att besöka butiken och samla på sig [/ltr]
[ltr]Har du vägarna förbi Borås så hojta till så öppnar jag.[/ltr]
[ltr]Som om inte det räckte så kommer det ca 500 modeller under dagen till butiken ja mesta dels pansar igen 1/35 skala.[/ltr]
[ltr]Hela sortimentet av Ultimate MP finns i butiken och arbete med att lägga ut allt är snart igång![/ltr]
[ltr]Tarangus senaste nyhet Bulldog finns inne för omgående leverans![/ltr]
[ltr]Alcade färgerna kommer i september till butiken [/ltr]
[ltr]Butiken håller på att renoveras för jag behöver fler hyllor helt enkelt och mer plats,så det kan vara lite trång med modeller överallt.[/ltr]
[ltr]Mycket mera är på gång också och en stor påfyllning av färg/tillbehör är på väg.[/ltr]
[ltr]Butiken har från och med idag ord. öppettider men jag kommer att vara där en hel del.[/ltr]
[ltr]Jag bytte till Klarna Checkout för ca 1 månad sen och nu är alla fel som fanns i början fixade och den funkar utmärkt.[/ltr]
[ltr]Det går att betala med övriga betalsätt klicka på rutan Övriga betalsätt till vänster så kommer du dit![/ltr]
[ltr]Välkomna[/ltr]
[ltr]www.dinominhobby.se[/ltr]
[ltr]Dela gärna!!![/ltr]
Sani
Liknande ämnen
» Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.
» Lite nytt!
» Lite modeller som söker nytt hem
» Lite julstämning och lite experiment............
» Gott nytt år!
» Lite nytt!
» Lite modeller som söker nytt hem
» Lite julstämning och lite experiment............
» Gott nytt år!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet