IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lite nytt!!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Lite nytt!! Empty Lite nytt!!

Inlägg av Sani ons jul 27 2016, 01:01

[ltr]Hej![/ltr]




[ltr]Nu är semester över och arbete i butiken är igång.[/ltr]
[ltr]Strax innan semester så fick jag in en väldig stor samling pansar och tillbehör.[/ltr]
[ltr]Ca 300 kompletta,ca 100 påbörjade och en stor hög(4st Ica kassar) med resin, Pe ,metalpipor ,metallband mm.[/ltr]
[ltr]90% av det hela är Tyska WWII och tillverkare Dragon/AFV/Tamiya.[/ltr]
[ltr]Jag har inte hunnit lägga ut så mycket på webbshoppen än men det är på väg.En del byggare har vart snabba med att besöka butiken och samla på sig Wink[/ltr]
[ltr]Har du vägarna förbi Borås så hojta till så öppnar jag.[/ltr]
[ltr]Som om inte det räckte så kommer det ca 500 modeller under dagen till butiken ja mesta dels pansar igen 1/35 skala.[/ltr]


[ltr]Hela sortimentet av Ultimate MP finns i butiken och arbete med att lägga ut allt är snart igång![/ltr]


[ltr]Tarangus senaste nyhet Bulldog finns inne för omgående leverans![/ltr]
[ltr]Alcade färgerna kommer i september till butiken Wink[/ltr]
[ltr]Butiken håller på att renoveras för jag behöver fler hyllor helt enkelt och mer plats,så det kan vara lite trång med modeller överallt.[/ltr]
[ltr]Mycket mera är på gång också och en stor påfyllning av färg/tillbehör är på väg.[/ltr]
[ltr]Butiken har från och med idag ord. öppettider men jag kommer att vara där en hel del.[/ltr]


[ltr]Jag bytte till Klarna Checkout för ca 1 månad sen och nu är alla fel som fanns i början fixade och den funkar utmärkt.[/ltr]
[ltr]Det går att betala med övriga betalsätt klicka på rutan Övriga betalsätt till vänster så kommer du dit![/ltr]


[ltr]Välkomna[/ltr]


[ltr]www.dinominhobby.se[/ltr]






[ltr]Dela gärna!!![/ltr]

Sani


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet