IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

+4
Janne.S
Caverö
Admin
Bagarn
8 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Bagarn sön jun 14 2009, 16:32

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Bild3558

Evil or Very Mad


Senast ändrad av Admin den sön jun 14 2009, 20:36, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Fixat till bildlänken// Admin)
Bagarn
Bagarn


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Admin sön jun 14 2009, 20:43

Det var en fin samling du har där cheers

Vore kul att se bilder på dem en och en och om du har lust så vore det trevligt att veta mer om dem (skala, fabrikat mm).

Har du mer i gömmorna?

// mvh Johan
Admin
Admin
Admin
Admin


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Caverö sön jun 14 2009, 21:52

Hej hallå där, ny på forumet ser jag. cheers En skön liten grupp du har där, det ser trevligt ut. Very Happy
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Janne.S sön jun 14 2009, 22:14

Aha, vi har en svenskbyggare bland oss Very Happy

Tjusiga byggen bagarn och välkommen till forumet cheers
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av merlin1953packard sön jun 14 2009, 23:31

...någonstans i Sverige... Ja, det är verkligen härligt att se några svenska maskiner bland alla andra excellenta byggen som forummedlemmarna spottar ut på löpande band! Välkommen som ny medlem till detta forum. Som sagt; jag håller med Johan, plåta gärna dina modeller en och en och ge dem en liten presentation över fabrikat, skala och typ. Sådant vill vi gärna ha!


Senast ändrad av Admin den sön jun 14 2009, 23:36, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Jag vet, det är svårt att tro att Johan=admin ;-))
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Gigabyte sön jun 14 2009, 23:48

Trevliga maskiner du har gjort cheers cheers och kul att du vill dela med dig av din bygg glädje till oss Smile
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Azgaron mån jun 15 2009, 06:13

Välkommen hit Bagarn!

Kul att se dina fina svenskbyggen! Instämmer med övriga om att se mer bilder!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av bjork_larsson ons jun 17 2009, 14:39

Ja, då säger jag med Välkommen, och som dom andra sagt så instämmer jag. Ser gärna mycket bilder! cheers Modellerna ser mycket bra ut!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat Empty Sv: Min F9 sammling.OBS glad amatör byggare med varierande resultat

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet