Glad Midsommar!
+3
cas
Stefan E
glimturen
7 posters
Sida 1 av 1
Sv: Glad Midsommar!
GLAD MIDSOMMAR!
Har just ätit midsommarbord med nypotäter, tre sorters sill, köttbullar, grillad kyckling, nubbe (Ålborg....) o Janssons, nu blir det Kaffe o tilltugg!
Fick lite byggt i förmiddags oxså!
Ha´de´ gött!
Stefan
Har just ätit midsommarbord med nypotäter, tre sorters sill, köttbullar, grillad kyckling, nubbe (Ålborg....) o Janssons, nu blir det Kaffe o tilltugg!
Fick lite byggt i förmiddags oxså!
Ha´de´ gött!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Glad midsommar till er alla!
Grillat, glass och regn har jag klarat av hittils, så nu är det bara resten kvar
Grillat, glass och regn har jag klarat av hittils, så nu är det bara resten kvar
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Glad midsommar!
Har nyligen förtärt sisådär en halv kalv och grillar nu andaktsfullt marshmallows i sommarkvällen.
Och ja, det var nödvändigt att lämna Jämtland för att att hitta värme värd namnet.
Har nyligen förtärt sisådär en halv kalv och grillar nu andaktsfullt marshmallows i sommarkvällen.
Och ja, det var nödvändigt att lämna Jämtland för att att hitta värme värd namnet.
Matt_Public- Master of DNF
Glad Midsommar från ett regnigt Lindome !
Under dagen har jag avverkat gjutskägg, sill, American Pale Ale, glass och jordgubbar och i afton blir det spa-bad och familjefilm!
Tommy
Under dagen har jag avverkat gjutskägg, sill, American Pale Ale, glass och jordgubbar och i afton blir det spa-bad och familjefilm!
Tommy
TommyKillander
Hoppas alla hade en trevlig midsommarafton!
Vår tillbringades hos svärföräldrarna, och var mycket trevligt med god mat.
Håkan
Vår tillbringades hos svärföräldrarna, och var mycket trevligt med god mat.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet