Senaste inlägget...
4 posters
Sida 1 av 1
Senaste inlägget...
Undrar...
När jag på översikten trycker på knappen för att få pp senaste inlägget på berörd tråd kommer jag alltid in på första inlägget i berörd tråd. Är det någon inställning på min laptop som är fel eller... ? För så är inte fallet när det gäller IPMS Stockholm som har en snarlik sida. Där kommer jag alltid till det senaste inlägget i berörda trådar...
Vänligast / André
När jag på översikten trycker på knappen för att få pp senaste inlägget på berörd tråd kommer jag alltid in på första inlägget i berörd tråd. Är det någon inställning på min laptop som är fel eller... ? För så är inte fallet när det gäller IPMS Stockholm som har en snarlik sida. Där kommer jag alltid till det senaste inlägget i berörda trådar...
Vänligast / André
Andre B
Sv: Senaste inlägget...
Forummotorn har ganska många år på nacken och är en gratisversion. Stockholmarna knåpat ihop sitt själva och har såvitt jag vet några nissar som är rätt slängda i att knacka kod, vilket vi helt saknar...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Forummotorn har ganska många år på nacken och är en gratisversion. Stockholmarna knåpat ihop sitt själva och har såvitt jag vet några nissar som är rätt slängda i att knacka kod, vilket vi helt saknar...
Det finns opensource versioner som är både bra och gratis, ISM använder phpbb
https://www.phpbb.com/
Men jag skulle tro att det största jobbet är inte att sätta upp en ny forummotor utan att migrera all data. Jag tror inte att man behöver koda nåt själv, såvida man inte har krav på att utseendet skall vara unikt eller man vill ha väldigt speciella funktioner.
Tommy
TommyKillander
Tänkte på en sak Andre.
När du ser tråden du vill gå in i. Klickar du på den lilla fyrkanten till höger om namnet på den som skrivit senaste inlägget?
om du gör det så bör du komma till senaste inlägget i tråden.
mvh¨
Johan
När du ser tråden du vill gå in i. Klickar du på den lilla fyrkanten till höger om namnet på den som skrivit senaste inlägget?
om du gör det så bör du komma till senaste inlägget i tråden.
mvh¨
Johan
johan r
Tack Johan...
När jag tryckte på den där rutan (som jag inte hade någon aning om vad det skulle leda till) så kom jag till sista inlägget i berörd tråd.
Men trycker jag på titeln till berörd tråd under "senaste inlägget" så kommer jag alltså till det "första inlägget i berörd tråd...
Det är mycket med det tekniska och allt är definitivt inte logiskt... *s*
Vänligast / André
När jag tryckte på den där rutan (som jag inte hade någon aning om vad det skulle leda till) så kom jag till sista inlägget i berörd tråd.
Men trycker jag på titeln till berörd tråd under "senaste inlägget" så kommer jag alltså till det "första inlägget i berörd tråd...
Det är mycket med det tekniska och allt är definitivt inte logiskt... *s*
Vänligast / André
Andre B
Liknande ämnen
» senaste dygnets inlägg
» Senaste NYTT från C4-Open
» Mycket som hänt senaste tiden!
» Senaste nytt från C4-Open
» Senaste nytt från C4-Open 20/10 2020
» Senaste NYTT från C4-Open
» Mycket som hänt senaste tiden!
» Senaste nytt från C4-Open