Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler sökes
2 posters
Sida 1 av 1
Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler sökes
Hej,
Mitt första inlägg på detta forum efter att ha besökt Art In Miniature nu i helgen och också passat på att bli medlem i IPMS Gbg.
Jag är på jakt efter en komplett låda Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler för en rimlig peng. Någon som råkar sitta på en sådan och önskar bli av med den så hör gärna av dig.
Tack på förhand!
Vänligen,
Alper
Mitt första inlägg på detta forum efter att ha besökt Art In Miniature nu i helgen och också passat på att bli medlem i IPMS Gbg.
Jag är på jakt efter en komplett låda Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler för en rimlig peng. Någon som råkar sitta på en sådan och önskar bli av med den så hör gärna av dig.
Tack på förhand!
Vänligen,
Alper
Alper
Sv: Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler sökes
Hej och välkommen till forumet!
Airfix gamla J30 har jag inte, men det kanske finns nån annan som sitter och filar på den.
Sani på Dinominhobby brukar ju ha en hel del sånt, men nu verkar det som han inte hade det inne.
En dyrare lösning är annars kolla med Max på rebell.com.
Inte för att han är dyr, utan för att han har konverteringskit och dekaler som kan användas till en Tamiya Mosquito NF Mk XIII/XVII.
Priset mot en Airfix blir kanske det tredubbla...
Airfix gamla J30 har jag inte, men det kanske finns nån annan som sitter och filar på den.
Sani på Dinominhobby brukar ju ha en hel del sånt, men nu verkar det som han inte hade det inne.
En dyrare lösning är annars kolla med Max på rebell.com.
Inte för att han är dyr, utan för att han har konverteringskit och dekaler som kan användas till en Tamiya Mosquito NF Mk XIII/XVII.
Priset mot en Airfix blir kanske det tredubbla...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sv: Airfix 03062 D.H. Mosquito NF.XIX/J.30 1:72 med Svenska dekaler sökes
Hej,
Lyckades kamme hem denna modellsats på eBay till ett rimligt pris, dryga 140:- kr inkl. frakt från Storbritannien.
Tack för svaret och tipset cas!
Lyckades kamme hem denna modellsats på eBay till ett rimligt pris, dryga 140:- kr inkl. frakt från Storbritannien.
Tack för svaret och tipset cas!
Alper
Liknande ämnen
» Sabre-dekaler sökes (Airfix)
» dekaler sökes
» Tips sökes gällande dekaler
» AH-64A Apache 1:72 U.S. Army dekaler sökes
» SÖKES: Dekaler J35F draken 1:48
» dekaler sökes
» Tips sökes gällande dekaler
» AH-64A Apache 1:72 U.S. Army dekaler sökes
» SÖKES: Dekaler J35F draken 1:48