What if......
+5
Stoffeliten
JOooCKE
SwedishMick
Azgaron
Janne.S
9 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
What if......
Här är ett gäng bilder som jag skamlöst snodde från ARC. Det är ett gäng Whif bilder på Viggar, Drakar och Tunnor....fruktansvärt proffsigt gjorda!
Om det är någon på det forumet som opponerar sig så får ni höra av er till mig så tar jag ner dom...men det vore synd.
Så tar vi det på utrikiska åxå:
If there are anybody who´d object to the posting of these pics that I shamelessly stole from ARC, please contact me and I´ll take them down...though it´d be too bad really.
Viggar....
Om det är någon på det forumet som opponerar sig så får ni höra av er till mig så tar jag ner dom...men det vore synd.
Så tar vi det på utrikiska åxå:
If there are anybody who´d object to the posting of these pics that I shamelessly stole from ARC, please contact me and I´ll take them down...though it´d be too bad really.
Viggar....
Janne.S- Moderator
Sv: What if......
Lite Drakar å Tunnor......
...Det kom visst med några eftersläntrande Viggar åsså
...Det kom visst med några eftersläntrande Viggar åsså
Janne.S- Moderator
Mycket fina profiler! Hoppas ingen misstycker!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Det är inte utan att man blir lite sugen att bygga en whif Viggen faktiskt.......
Janne.S- Moderator
Nä, det hade varit kul, eller varför inte en Playboy Drake!
Jag håller på med en whiff Gripen och en Hornet!
Håkan
Jag håller på med en whiff Gripen och en Hornet!
Håkan
Tja, jag har inte funderat på om jag ska ha nått speciellt kammo än. Tanken var att jag skulle göra ett litet nationalitetsbyte i första hand.
Håkan
Håkan
Ja, det hade nog varit spännande! Jag ska fundera på det!
Håkan
Håkan
Både dessa och ännu fler profiler kan man hitta på What If Modelers Forum http://www.whatifmodelers.com.
Här är några fler exempel på Viggen:
Här är några fler exempel på Viggen:
SwedishMick
Ja, visst är det. Och det finns fler intressanta profiler, och även byggen, på Whif-forumet.
SwedishMick
Inne på Modellbygge iFokus har vi ett gruppbygge med inriktning mot temat på C4-Open.
Klickar ni på deltagarnas byggen i deltagarlistan så länkas ni vidare till respektive bygge. Om ni nu är nyfikna, vill säga ...
Klickar ni på deltagarnas byggen i deltagarlistan så länkas ni vidare till respektive bygge. Om ni nu är nyfikna, vill säga ...
SwedishMick
Självklart är jag ju det!!
Riktigt fräcka projekt minsann!! Särskilt en svensk MiG 21, det var inte illa fantiserat det
Själv har jag funderingar på en svensk A-10 thundebolt med splinterkammo.....men det blir senare det.
Riktigt fräcka projekt minsann!! Särskilt en svensk MiG 21, det var inte illa fantiserat det
Själv har jag funderingar på en svensk A-10 thundebolt med splinterkammo.....men det blir senare det.
Janne.S- Moderator
Ja, jag läste på Svenskt Flyghistoriskt Forum att det skulle finnas ett fotomontage på en svensk MiG-29:a, och tyckte att det var naturligtvis spännande! Tyvärr visade det sig i slutändan att bilden istället föreställde en svenskmärkt F-16 på omslaget till tidningen Mach.Janne.S skrev:Särskilt en svensk MiG 21, det var inte illa fantiserat det.
SwedishMick
Fast det är ju inte fel det heller!
Håkan
Håkan
Nä, iofs! Fast det beror kanske lite på hur stor Viperfantast man är! Fast jag håller nog med om att en MiG hade varit intressantare i det här fallet.
Håkan
Håkan
Helt klart min favorit ! ett av mina favorit plan i en av mina favorit kammon
JOooCKE
Inget slår ju SK35C i VF-84 "Jolly Rogers" Målning....det är ju så man skulle försöka sig på att göra något sådant nångång!
Stoffeliten
Stoffeliten skrev:Inget slår ju SK35C i VF-84 "Jolly Rogers" Målning....det är ju så man skulle försöka sig på att göra något sådant nångång!
Tanken har även föresvävat mig....eller en Navy Viggen för den delen i TPS kammo!!!!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Stoffeliten skrev:Inget slår ju SK35C i VF-84 "Jolly Rogers" Målning....det är ju så man skulle försöka sig på att göra något sådant nångång!
Tanken har även föresvävat mig....eller en Navy Viggen för den delen i TPS kammo!!!!
Jaaa, den är inte heller helt dum faktiskt.......men tycker på något sätt att en SK35C passade bättre i amerikansk kostym än en Viggen (Å då är undertecknad ändå Viggen dåre! )
Stoffeliten
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet