Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)
2 posters
Sida 1 av 1
Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)
Ni kanske vet redan om honom men för mig ett fynd
Hittade denna herre på tuben och han ger bra tips för en som behöver lära sig mer och ger idéer på dioramor och mycket mycket annat
https://www.youtube.com/channel/UChnAgeghaNKLdftbfJY8zNA/featured
Mvh Ola
Hittade denna herre på tuben och han ger bra tips för en som behöver lära sig mer och ger idéer på dioramor och mycket mycket annat
https://www.youtube.com/channel/UChnAgeghaNKLdftbfJY8zNA/featured
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)
Tack för tipset Ola!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)
Han är trevlig att se på eller dom grejorna han gör asså modellerna då
Caverö
Caverö skrev:Han är trevlig att se på eller dom grejorna han gör asså modellerna då
Han gör bra saker , kan ja lugnt hålla med om
jag tycker att han har lagom pedagogisk nivå på hur han förklarar saker och ting , så tom en flane som jag fattar saker
Gäst- Gäst
Azgaron skrev:Tack för tipset Ola!
Håkan
Nema inga problems
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Min F 9 sida
» Såg detta inlägg på Andys hobby på tuben
» Fler poster per sida?
» Terminologi på vad saker heter på en stridsvagn , snabbkurs på tuben
» Somliga har bättre dagar på jobbet än andra...så är det bara.
» Såg detta inlägg på Andys hobby på tuben
» Fler poster per sida?
» Terminologi på vad saker heter på en stridsvagn , snabbkurs på tuben
» Somliga har bättre dagar på jobbet än andra...så är det bara.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|