Nämn ett fel!
3 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sv: Nämn ett fel!
Den som ritade fästet blev beordrad övertid, för att stanna kvar och göra klart ritningarna, medans arbetskompisarna gick på after-work....
....men som tur var så dök en kollega upp framåt småtimmarna med en flaska vodka...
Tommy
TommyKillander
Den som ritade fästet blev beordrad övertid, för att stanna kvar och göra klart ritningarna, medans arbetskompisarna gick på after-work....
....men som tur var så dök en kollega upp framåt småtimmarna med en flaska vodka...
Det där har jag faktiskt råkat ut för
Jag och några kollegor skulle byta APU på en TP 84 medans det pågick en flottiljfest i hangaren bredvid. Vi blev klara 01:00....
Därefter gick vi på festen
…helt rätt. Beskrivning och fotoets stämmer inte riktigt. Flikarna för pedalernas fästen, skall ju peka uppåt
Det löser vi...
/Henrik
Henrik Bergman
Henrik Bergman skrev:
Det där har jag faktiskt råkat ut för
Jag och några kollegor skulle byta APU på en TP 84 medans det pågick en flottiljfest i hangaren bredvid. Vi blev klara 01:00....
Därefter gick vi på festen
Välförtjänt skulle jag vilja påstå!
…helt rätt. Beskrivning och fotoets stämmer inte riktigt. Flikarna för pedalernas fästen, skall ju peka uppåt
Det löser vi...
Det mesta går att fixa
Tommy
TommyKillander
Karln måste ha blivit lurad av den isometriska vyn!
Han har ju helt klart följt Aires egna anvisningar...
Han har ju helt klart följt Aires egna anvisningar...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Hagmans spackel önskas köpa!
» Namn på åkomma/beteende störning?
» Tänkte utöka hjulskaran med en liten pjäs vid namn Sd.Kfz.232 Schwerer panzerspähwagen 8-rad i skala 1/35
» Smile for the TIME - (ny diorama med samma nämn som förre diorama)
» Namn på åkomma/beteende störning?
» Tänkte utöka hjulskaran med en liten pjäs vid namn Sd.Kfz.232 Schwerer panzerspähwagen 8-rad i skala 1/35
» Smile for the TIME - (ny diorama med samma nämn som förre diorama)
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|