IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum

2 posters

Gå ner

Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum Empty Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum

Inlägg av Timo P tis apr 23 2019, 07:53

IPMS Göteborg visade upp sig på Aeroseums påsklovsaktivitet och Ole Romin skickade in några rader som jag återger nedan:

Den 16:e och 17:e april tillbringade jag på Aeroesum och demobyggde. Samt gjorde reklam för IPMS. Skapligt med folk, och en hel del vuxna intresserade av modellbyggde som fick var sin IPMS- och AIM-flyer. Jag lade även AIM-flyers på borden i kaféet.  En liten 1 1/2 -årig parvel lyckades, trots de fina plexiglasskydden vi har, lägga rabarber på en av mina helikoptrar (det var hkp-tema under påsken på Aeroeum) så en plattare hkp har jag sällan skådat....föräldrarna bar om ursäkt, så vad kunde jag göra?  Bara att le och säga att sån't händer.....jag får väl bygga en till HKP4. utom de nio som jag skall bygga för den famösa framtida dioramagrejen som Aeroseum har planerat (jag har f.n. byggt 5 st av dem....)

Trevlig fortsättning på våren önskar

HKP-nörden Ole
Timo P
Timo P

Till överst på sidan Gå ner

Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum Empty Sv: Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum

Inlägg av glimturen tis apr 23 2019, 22:46

Fint gjort Ole! Osis med HKP-haveriet, men utställning sker på egen risk... Crying or Very sad Very Happy
cheers
glimturen
glimturen

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet