Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum
2 posters
Sida 1 av 1
Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum
IPMS Göteborg visade upp sig på Aeroseums påsklovsaktivitet och Ole Romin skickade in några rader som jag återger nedan:
Den 16:e och 17:e april tillbringade jag på Aeroesum och demobyggde. Samt gjorde reklam för IPMS. Skapligt med folk, och en hel del vuxna intresserade av modellbyggde som fick var sin IPMS- och AIM-flyer. Jag lade även AIM-flyers på borden i kaféet. En liten 1 1/2 -årig parvel lyckades, trots de fina plexiglasskydden vi har, lägga rabarber på en av mina helikoptrar (det var hkp-tema under påsken på Aeroeum) så en plattare hkp har jag sällan skådat....föräldrarna bar om ursäkt, så vad kunde jag göra? Bara att le och säga att sån't händer.....jag får väl bygga en till HKP4. utom de nio som jag skall bygga för den famösa framtida dioramagrejen som Aeroseum har planerat (jag har f.n. byggt 5 st av dem....)
Trevlig fortsättning på våren önskar
HKP-nörden Ole
Den 16:e och 17:e april tillbringade jag på Aeroesum och demobyggde. Samt gjorde reklam för IPMS. Skapligt med folk, och en hel del vuxna intresserade av modellbyggde som fick var sin IPMS- och AIM-flyer. Jag lade även AIM-flyers på borden i kaféet. En liten 1 1/2 -årig parvel lyckades, trots de fina plexiglasskydden vi har, lägga rabarber på en av mina helikoptrar (det var hkp-tema under påsken på Aeroeum) så en plattare hkp har jag sällan skådat....föräldrarna bar om ursäkt, så vad kunde jag göra? Bara att le och säga att sån't händer.....jag får väl bygga en till HKP4. utom de nio som jag skall bygga för den famösa framtida dioramagrejen som Aeroseum har planerat (jag har f.n. byggt 5 st av dem....)
Trevlig fortsättning på våren önskar
HKP-nörden Ole
Timo P
Sv: Påsklovsaktivitet 2019 på Aeroseum
Fint gjort Ole! Osis med HKP-haveriet, men utställning sker på egen risk...
glimturen
Liknande ämnen
» Byggmöten på Aeroseum
» Aeroseum modellbyggarvecka v30 - 2023
» Byggmöte Aeroseum den 15 april kl 18:00
» Modelltågsmässan 2019 Mölndal
» Sportlovsbygge 2016 på Aeroseum
» Aeroseum modellbyggarvecka v30 - 2023
» Byggmöte Aeroseum den 15 april kl 18:00
» Modelltågsmässan 2019 Mölndal
» Sportlovsbygge 2016 på Aeroseum
Sida 1 av 1