Su-27P Flanker B
+5
TommyKillander
Matt_Public
Stefan E
Azgaron
Janne.S
9 posters
Sida 1 av 1
Su-27P Flanker B
Äntligen blev finfotot av...
När jag äntligen hade tid efter C4 så visade sig att jag hade tappat bort snabbplattan till stativet! Att hålla kameran i handen när jag
kör med slutartider uppåt 4 sekunder är inte görbart.. så det var bara att beställa en ny snabbplatta (räknr kallt med att den gamla dyker
upp rätt snart)
Hur som så blev jag rätt nöjd med Flankern, framförallt vädringen gick ihop väldigt väl, sedan har modellen små skönhets fläckar som mina
byggen brukar ha och modellen i sig, en Hobby bosses, var väl inte helt korrekt överallt men den var väldigt lättbyggd!
Som vanligt petade jag i massa eftermarknad...utblås, knallpall, pitotrör och statiska avledare (som jag tycks tappa överallt) hjul och
fräcka dekaler från Linden Hill.
Provade både AKAN och MRP för första gången och gillar dom skarpt för att inte säga att jag är lite småkär i MRP
Här vare bilder då!
Tack för titten och limma lugnt!
BYGGTRÅD
När jag äntligen hade tid efter C4 så visade sig att jag hade tappat bort snabbplattan till stativet! Att hålla kameran i handen när jag
kör med slutartider uppåt 4 sekunder är inte görbart.. så det var bara att beställa en ny snabbplatta (räknr kallt med att den gamla dyker
upp rätt snart)
Hur som så blev jag rätt nöjd med Flankern, framförallt vädringen gick ihop väldigt väl, sedan har modellen små skönhets fläckar som mina
byggen brukar ha och modellen i sig, en Hobby bosses, var väl inte helt korrekt överallt men den var väldigt lättbyggd!
Som vanligt petade jag i massa eftermarknad...utblås, knallpall, pitotrör och statiska avledare (som jag tycks tappa överallt) hjul och
fräcka dekaler från Linden Hill.
Provade både AKAN och MRP för första gången och gillar dom skarpt för att inte säga att jag är lite småkär i MRP
Här vare bilder då!
Tack för titten och limma lugnt!
BYGGTRÅD
Janne.S- Moderator
Sv: Su-27P Flanker B
Mycket snyggt bygge och fina bilder! Gott jobbat Janne!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack HåkanAzgaron skrev:Mycket snyggt bygge och fina bilder! Gott jobbat Janne!
Håkan
Janne.S- Moderator
Usch vilket vrak!
Men ett strålande snyggt bygge!
..och supersnyggt fotat oxå!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tack StefanStefan E skrev:Usch vilket vrak!
Stefan
Janne.S- Moderator
Jupp, det där är minst sagt en gammal slitvarg.
Extra pluspoäng utdelas för de urtjusigt glansiga och släta missilerna. Dessa skänker dels ett högst övertygande intryck, dels en skön kontrast till den något mer skabbiga flygplanskroppen.
Toppjobb deluxe!
Extra pluspoäng utdelas för de urtjusigt glansiga och släta missilerna. Dessa skänker dels ett högst övertygande intryck, dels en skön kontrast till den något mer skabbiga flygplanskroppen.
Toppjobb deluxe!
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Jupp, det där är minst sagt en gammal slitvarg.
Toppjobb deluxe!
Tack Matte
Janne.S- Moderator
Sicken rugg-uggla !
Härligt sliten kammo där jag tycker att du har fått till fädningen av färgen på ett trovärdigt sätt!
Värme-missfärgningarna (eller vad det nu heter på svenska) av motorerna är i världsklass
Riktigt snyggt fotograferat - som vanligt!
Tommy
Härligt sliten kammo där jag tycker att du har fått till fädningen av färgen på ett trovärdigt sätt!
Värme-missfärgningarna (eller vad det nu heter på svenska) av motorerna är i världsklass
Tommy
TommyKillander
Super snyggt lortig alltså.
Mycket fräckt och riktigt riktigt bra målning
Toppbygge igen av Janne.
- Roland
Toppbygge igen av Janne.
- Roland
rsm.gbg
TommyKillander skrev:Sicken rugg-uggla !
Tommy
rsm.gbg skrev:Super snyggt lortig alltså.
Toppbygge igen av Janne.
- Roland
Tack Tommy och Roland
Janne.S- Moderator
Fint Fotat För Förtjusande Flängande Flanker!
glimturen skrev:Fint Fotat För Förtjusande Flängande Flanker!
Tack Rickard
Janne.S- Moderator
Övervädrad,,, men på ett sätt,, så att det är trovärdigt
Mycket snyggt bygge Janne !!!!!!
//Kent
//Kent
Gigabyte
Tack KentGigabyte skrev:Övervädrad,,, men på ett sätt,, så att det är trovärdigt
//Kent
Faktum är att jag undervädrade den...upptäckte att till och med jag hade gränser
Janne.S- Moderator
Mumma Precis så som jag gillar dem! När man tror man övervädrat en flanker kan man smacka på en omgång till så närmar man sig verkligheten Riktigt snyggt byggt Janne
//Henke
//Henke
Henkepenke
Liknande ämnen
» Su-27 Flanker B , Academy 1/48 – Klar
» Kinetic 1/48 SU-33 Flanker D
» Su-27 Flanker B , Academy 1/48
» Academy 1/48 Su-27 Flanker B
» Su-27 Flanker B , Academy 1/48