Avro Rj85 Eurowings
+4
Azgaron
Gigabyte
JOooCKE
bjork_larsson
8 posters
Sida 1 av 1
Avro Rj85 Eurowings
Tja gubbs,
Nu är då äntligen min lilla avro klar. Blev bra, men tyvärr så fumlade jag lite med klarlacken. Jag fick med lite blå stänk från den blåfärgen på stjärten. Men men, i det stora hela så är jag jätte nöjd!
Så då har ni fått den, skall göra några fler trådar med fler färdiga modeller!
Terje
Nu är då äntligen min lilla avro klar. Blev bra, men tyvärr så fumlade jag lite med klarlacken. Jag fick med lite blå stänk från den blåfärgen på stjärten. Men men, i det stora hela så är jag jätte nöjd!
Så då har ni fått den, skall göra några fler trådar med fler färdiga modeller!
Terje
bjork_larsson
Sv: Avro Rj85 Eurowings
Ännu ett fint bygge vad dig Terje , har ett sådan som går över huset då vi inte ligger så långt fågelvägen till landvetter flygplats ,, flyger Malmö -GBG den har en gul logga på fenan bak ,,en grip tror jag att det är ,,
Gigabyte
Tjusigt bygge! Ser mycket bra ut den här också Terje!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tjusigt Terje! Lurig liten kärra med 4 motorer...... kan det vara bränsleeffektivt?
Janne.S- Moderator
Tack allesammans.
@ Janne, ja, detta flyg är faktiskt just nu världsledande ur och bränsleekonomins synvinkel sett! Läste detta någonstans... Tror det va i de medfjälande texterna i kartngen!
@ Giga, jag gillar verkligen din slogan, Leg. modell sabbare! Hahaha... skit att jag inte va först där!
Terje
@ Janne, ja, detta flyg är faktiskt just nu världsledande ur och bränsleekonomins synvinkel sett! Läste detta någonstans... Tror det va i de medfjälande texterna i kartngen!
@ Giga, jag gillar verkligen din slogan, Leg. modell sabbare! Hahaha... skit att jag inte va först där!
Terje
bjork_larsson
Hejsan Terje!
Min fru kallar den här kärran för "Det där lilla knubbiga planet med ledsna vingar"!
Ganska träffande för den ser lite ledsen ut när den står på marken med sina hängande vingar.
Jag gillar både flygplanet och din modell som är super-bra!
Limma Lungt!
Stefan
Min fru kallar den här kärran för "Det där lilla knubbiga planet med ledsna vingar"!
Ganska träffande för den ser lite ledsen ut när den står på marken med sina hängande vingar.
Jag gillar både flygplanet och din modell som är super-bra!
Limma Lungt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Snygg kärra, Terje! Har faktiskt flugit med den några gånger i Malmö Aviations skepnad.
merlin1953packard
Liknande ämnen
» Avro RJ85 & Beong 777-200
» CF 105 Avro Arrow...
» Avro Vulcan B.2, GWH 1/144
» Avro Lincoln 1/72
» Avro 671 Rota Mk.1 RAF, Miniart 1/35 – Klar
» CF 105 Avro Arrow...
» Avro Vulcan B.2, GWH 1/144
» Avro Lincoln 1/72
» Avro 671 Rota Mk.1 RAF, Miniart 1/35 – Klar
Sida 1 av 1