Önskas köpa en begagnad Airbrush
3 posters
Sida 1 av 1
Önskas köpa en begagnad Airbrush
Någon som har en begagnad Airbrush de vill sälja. Jag lever på Socialbidrag just nu så begagnat är nog det enda jag har råd med för tillfället. Jag har inte så höga krav: Den ska vara lätt att använda/rengöra och ha överliggande kopp. Jag är fortfarande novis när det gäller Airbrush
För tillfället använder jag bara airbrushen till stora skalor (I detta fall en Tirpitz i 1/350 och en Bismarck i samma skala som blir nästa projekt efter Tirpitz) men jag funderar även att använda airbrush för en Lövhögs Viggen i 1/72 med målningsmasker.
För tillfället använder jag bara airbrushen till stora skalor (I detta fall en Tirpitz i 1/350 och en Bismarck i samma skala som blir nästa projekt efter Tirpitz) men jag funderar även att använda airbrush för en Lövhögs Viggen i 1/72 med målningsmasker.
Fenix1980
Sv: Önskas köpa en begagnad Airbrush
Jag har en Jula airbrush som du kan få till det facila priset av 0 SEK, den har överliggande kopp (gravitationsmatning).
Jag trodde att jag redan hade slängt den i återvinningen, men den låg kvar här i en låda
PMa mig din adress om du är intresserad.
Tommy
Jag trodde att jag redan hade slängt den i återvinningen, men den låg kvar här i en låda
PMa mig din adress om du är intresserad.
Tommy
TommyKillander
Sv: Önskas köpa en begagnad Airbrush
jag har några airbrush som ligger och skräpar, dom kanske går att få ihop till nått som fungerar.
2 Biltema airbrush bl.a som jag fick med i ett köp
Var bor du?
Jag skall kolla i helgen vad jag får ihop.
- Roland
2 Biltema airbrush bl.a som jag fick med i ett köp
Var bor du?
Jag skall kolla i helgen vad jag får ihop.
- Roland
rsm.gbg
Liknande ämnen
» Önskas köpa: T-72 1/35
» Hagmans spackel önskas köpa!
» Köpa airbrush, tips?
» Krånglande airbrush. Tips önskas.
» IS-3 bättre begagnad
» Hagmans spackel önskas köpa!
» Köpa airbrush, tips?
» Krånglande airbrush. Tips önskas.
» IS-3 bättre begagnad