Grattis Timo!
+9
Marlin
TommyKillander
Stefan E
Brage
rsm.gbg
Matt_Public
Gigabyte
cas
glimturen
13 posters
Sida 1 av 1
Grattis Timo!
Allas vår plastsamlare Timo fyller år idag!
Stort grattis!!
Stort grattis!!
Grattis herr IPMS Mark med den ökända med musiksmaken!
Hoppas dan innehåller mycket av den smålandska nationaltårtan
Hoppas dan innehåller mycket av den smålandska nationaltårtan
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sv: Grattis Timo!
Stort tack till er alla för gratulationerna!
Var lite speciellt att fira födelsedag i dessa Corona-tider. Det fick bli över internet med särbon eftersom hon tillhör en riskgrupp med sin diabetes. Men helt ensam blev jag inte. Som tur var dök herr Ordförande upp med ett rejält paket:
Och inte ville han ha varken mat eller tåååta utan nöjde sig med en slät kopp kaffe. Nu kan man ju undra vad en modellälskande fuskbyggare som jag får i present? Jo det här:
Tre fina 1/72 modeller från Dragon ! ! Och dessutom redan färdigbyggda. Bara att packa upp och ställa in vitrinskåpet.
Nu undrar jag bara när jag blir lika duktig på att bygga och måla som barnen i Kina som byggt dessa?
Stort tack Rickard för besök och presenterna.
Håll er nu friska och glöm inte tvätta händerna innan ni börjar bygga modeller.
Och så syns vi förhoppningsvis snart på ett byggmöte!
Timo
Var lite speciellt att fira födelsedag i dessa Corona-tider. Det fick bli över internet med särbon eftersom hon tillhör en riskgrupp med sin diabetes. Men helt ensam blev jag inte. Som tur var dök herr Ordförande upp med ett rejält paket:
Och inte ville han ha varken mat eller tåååta utan nöjde sig med en slät kopp kaffe. Nu kan man ju undra vad en modellälskande fuskbyggare som jag får i present? Jo det här:
Tre fina 1/72 modeller från Dragon ! ! Och dessutom redan färdigbyggda. Bara att packa upp och ställa in vitrinskåpet.
Nu undrar jag bara när jag blir lika duktig på att bygga och måla som barnen i Kina som byggt dessa?
Stort tack Rickard för besök och presenterna.
Håll er nu friska och glöm inte tvätta händerna innan ni börjar bygga modeller.
Och så syns vi förhoppningsvis snart på ett byggmöte!
Timo
Timo P
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet