Cv9040 B Academy - Vargtass
+2
Matt_Public
Korpral Skägg
6 posters
Sida 1 av 1
Cv9040 B Academy - Vargtass
Så, var tillsist mitt bygge från 2017 av en 9040B klart. Scenen är från P18, januari 2005. Ett stridsdygn inträngd i vagnens bollhav en kall natt. En sån som näshåren fryser till is.
Fick dra nytta av att snön ännu ligger kvar, så vi börjar med två bilder utomhus. Dock fotat lite sent på dagen, detta utspelade ju sig under soluppgång men kan inte få allt.
En jäkligt nödig beväring:
Vy ovanfrån:
Front:
Sidan
Aktern:
...Och tillsist har vi gått varvet runt:
Det var allt för denna gång. Nu får jag se om nästa grej jag gräver fram är min Bv 308, eller ett nytt scratchbygge. Har en pryl till från tiden i försvaret som jag inte tror finns i 1/35 skala.
Ha det!
Fick dra nytta av att snön ännu ligger kvar, så vi börjar med två bilder utomhus. Dock fotat lite sent på dagen, detta utspelade ju sig under soluppgång men kan inte få allt.
En jäkligt nödig beväring:
Vy ovanfrån:
Front:
Sidan
Aktern:
...Och tillsist har vi gått varvet runt:
Det var allt för denna gång. Nu får jag se om nästa grej jag gräver fram är min Bv 308, eller ett nytt scratchbygge. Har en pryl till från tiden i försvaret som jag inte tror finns i 1/35 skala.
Ha det!
Korpral Skägg
Azgaron, Matt_Public, cas and Marlin like this post
Sv: Cv9040 B Academy - Vargtass
Mikterande militärer, Läderlappen! Vilken lyckad naturscen.
Jag är full av beundran för dem som kan skapa basplattor där betraktarens blick nästan automatiskt flyttas än hit och än dit av diverse intressanta detaljer vilka fångar dennes intresse. Därtill är även själva modellen föredömligt utförd.
Toppjobb!
Jag är full av beundran för dem som kan skapa basplattor där betraktarens blick nästan automatiskt flyttas än hit och än dit av diverse intressanta detaljer vilka fångar dennes intresse. Därtill är även själva modellen föredömligt utförd.
Toppjobb!
Matt_Public- Master of DNF
Fantastiskt! De första två bilderna ser otroligt verkliga ut!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Mycket snyggt bygge och kul dio!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack Grabbar!
Matt, kul att du gillar plattan. Har inte knypplat så mycket med dion innan, så var en intressant upplevelse.
Matt, kul att du gillar plattan. Har inte knypplat så mycket med dion innan, så var en intressant upplevelse.
Korpral Skägg
Vagnen är riktigt snygg och snön på vagnen fick du till bra!
Jag kan riktigt känna kylan i bilderna. Minns hur det var att åka nedcabbat på vintern....Hurr!
Snygg platta du fick till med.
Jag kan riktigt känna kylan i bilderna. Minns hur det var att åka nedcabbat på vintern....Hurr!
Snygg platta du fick till med.
» CV9040 B - Vargtass -Färdig!!!
» Academy P51 (F-6A-NA)
» F-16 ( Academy 1/32 )
» Academy B-1B, 1/144
» MIG-29A, 1/48 Academy
» Academy P51 (F-6A-NA)
» F-16 ( Academy 1/32 )
» Academy B-1B, 1/144
» MIG-29A, 1/48 Academy
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum: