F-16 C/N "Aggressor/Adversary"
+3
glimturen
Stefan E
Tobias
7 posters
Sida 1 av 1
F-16 C/N "Aggressor/Adversary"
Trevligt med fler gruppbyggen! Som cas sa, kan ju starta en tråd, men jag väntar lite. Vill fokusera på min Beau från Julstrulet. Men jag har allt, elelr det mesta, jag behöver för denna.
IMG_0439 by Tobias Björkman, on Flickr
Alternativ A eller C från lådan, lutar det åt. Både Linus och Lasse var inne på samma ellre liknande va? Blir ju nervöst, då kommer ju min se ut som skit..
Skaffat färger från Gunze och har några av Tamiyas så det är klart. inget pitotrör ännu, men mask och en stol. Är det rätt dock? Fick för mig att jag köpte något som hette "C/N" men fick något som kallas "Early"..? :/ Den är skitfin iaf!
Kan bli aktuellt med aftermarket-dekaler.. Kanske,
Behöver läsa på mer om de två olika alternativen och kika på bilder.. men Block 30 och 32 är olika motorer va? och intag etc?
IMG_0439 by Tobias Björkman, on Flickr
Alternativ A eller C från lådan, lutar det åt. Både Linus och Lasse var inne på samma ellre liknande va? Blir ju nervöst, då kommer ju min se ut som skit..
Skaffat färger från Gunze och har några av Tamiyas så det är klart. inget pitotrör ännu, men mask och en stol. Är det rätt dock? Fick för mig att jag köpte något som hette "C/N" men fick något som kallas "Early"..? :/ Den är skitfin iaf!
Kan bli aktuellt med aftermarket-dekaler.. Kanske,
Behöver läsa på mer om de två olika alternativen och kika på bilder.. men Block 30 och 32 är olika motorer va? och intag etc?
Tobias
Azgaron and Matt_Public like this post
Sv: F-16 C/N "Aggressor/Adversary"
Fin modell som jag har ett par av i högen...
Men "Arctic cow" som detta cammo kallas har jag reserverat för den ena av mina två 1/32or som också väntar i högen.
Men "Arctic cow" som detta cammo kallas har jag reserverat för den ena av mina två 1/32or som också väntar i högen.
Stefan E- Linkebodamannen
Tobias likes this post
Jag övervägde den lådan med....
Tog en annan så att det varierar mer.
Tog en annan så att det varierar mer.
En till Tamiya F-16, och Arctic Agressor dessutom, bra val Tobbe.
Nu blir det åka av.
/Bosse
Nu blir det åka av.
/Bosse
Marlin
Tobias likes this post
Åh så fint!
Stolen killgissar jag hör hemma i en A och inte i en C?
Stolen killgissar jag hör hemma i en A och inte i en C?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack, tack. Men fan, ingen anledning att inte köra samma som mig! Vi behöver något som blir bra med..
Ja det är så Bosse? Hmm.. Får hitta en ny och kanske göra en som de i Blue Thunder senare?
Ja det är så Bosse? Hmm.. Får hitta en ny och kanske göra en som de i Blue Thunder senare?
Tobias
Ser trevligt ut! Lycka till med bygget!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Liknande ämnen
» F-16C/N Aggressor/Adversary, Tamiya 1/48
» Tamiya F-16C 1/48 - Aggressor
» NSAWC Aggressor F-16 1/48 Tamiya
» Tamiya F-16C 1/48 - Aggressor