IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Blandade byggsatser

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Blandade byggsatser Empty Blandade byggsatser

Inlägg av Sadolf tor jan 20 2022, 09:52

Hej!
Jag gick över det material jag hittade under jultiden och har en liten hög med byggsatser som jag tror inte kommer att använda.
Jag vill typ inte sälja halvfärdiga grejor - men kanske någon som är intresserad- och kan byta med mig mot något annat , gärna med vingar och 1:48  skala...
Kolla om det något Ni är intresserade av:

Pansar:
1:35
Stridsvagn 7TP - påbörjat bygge Vagnens och tornet samt hjulupphängning monterade, delvis rensade från färg ( kan rensa ordentligt om det behövs) Larvband och 2 ramar med smådetaljer finns. Det som saknas är 2 främre strålkastare. Kartong och instruktion finns, dekaler borta - men det var 2 symboler i princip.
Tankett TK 3 - nyskick , komplett i kartong

Motorcyklar
Matchbox 1:12
BMW R 100 S Box , instruktion, orörda dekaler - Kåpor tank , framskärm och dynan målade men kan rensas. Ram motor och upphängning monterade en gaffelben bruten vid gaffelkronan ( går fixa utan att det syns) En del delar fortfarande på ramar. Så länge man ser alla delar finns ( kan kontrollera)
Harley Davidson 1200 Box , instruktion, orörda dekaler utom hastighetsmätare som är monterad Ungefär samma skick som BMW- Lackerade delar rensade eller ska rensas från färg ( kan fixa) Liten spricka i ena tankhalvan - men det går att spackla /slippa. Motorn monterat och målad - Ser ut som alla delar är med, en del på ramerna.


Bilar
1:32 Matchbox
Jaguar SS-100 Box , instruktion, orörda dekaler En del delar på ramerna, en del ( chassie, motor) målade, kan rensas från färg på begäran. Ser ut som alla delar är med
Mercedes Benz SSKL - som övan

1:24 Revell
Mercedes mille miglia- Box, instruktion en del dekaler Stor del målad och monterad, en del av dekalerna använda. Verkar alla delar är med.

1:24 Monogram
Pontiac firebird -87 Box, instruktion Som övan- Karossen lackat svart, inredning ej lackad Ser ut som alla delar är med

Flyg
1:48 Monogram
Grumman TBF avenger Box , instruktion, dekal. Flygkropp byggd ( går lätt att demontera, målat interiör. En vinge monterat , skadat gångjärn ( fällbara vingar) , går att fixa. Resten av delar finns  inlusive figurer.

1:72 Heller
Curtiss P 40 Australien Box, instruktion, dekaler Alla delar är med endast vinge halvor är limmade ihop , resten orort.

1:72 ??? Småserie-kit
Lublin RXIII D - komplett i box med instruktion, nyskick

1:72 Italeri
MIG 37 B rysk stealth ( Italeri fantasi "superhemligt prototyp från 1988")- Box, instruktion, dekaler- Flygkroppen delvis byggd men inte målad. En del delar på ramen ( vapen, hjul mm. ) Det som saknas är transparenta delar- vindruta och huv.

1:72 ?????rysk "variant" på NOVO- rysktillverkade byggsatser av nerlagda FROG
Martin Baltimore- Sliten kartong packat i en påse, med rysk bruksanvisning . Då ryssen hade inte skickat med dekaler  följer med Techmod tidiga dekaler som motsvarar orginaldekaler från FROG. Alla delar verkar finnas med.
En hardcore kit från kommunism-tid vilket efterspeglar levnadsstandard och produktkvalité i kommunistländer. Kan skickas med 100 polska zloty sedel från perioden ( hittade den i boxen)

1:72 ?????rysk "variant" på NOVO- rysktillverkade byggsatser av nerlagda FROG
Fokker XX1 (sarja) Allt i plastpåse, rysk instuktion, ryska dekaler ( har inte sett något liknande.....hand gjorda/målade?) Alla delar finns, orörd..

1:72 ?????rysk "variant" på NOVO- rysktillverkade byggsatser av nerlagda FROG
Fairey Firefly i påse, instruktion Flygkroppen/vinge monterat ( grovt!! limspill mm.) Alla delarna finns. Dekaler från mycket tidig techmod med instruktion


Kan ta bilder på begäran


Senast ändrad av Sadolf den tor jan 20 2022, 18:08, ändrad totalt 1 gång
Sadolf
Sadolf


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Blandade byggsatser Empty Sv: Blandade byggsatser

Inlägg av Sadolf tor jan 20 2022, 18:06

Uppdaterat...
Sadolf
Sadolf


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet