IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

+7
Gigabyte
Sadolf
Tobias
Matt_Public
LasseThid
Azgaron
Stefan E
11 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Marlin tor apr 07 2022, 08:55

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 1927489404
Det var ju en rejäl last med bomber. Very Happy
Snyggt jobbat Stefan.
/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Tobias tor apr 07 2022, 11:19

Hehe, som vanligt.. Very Happy

Ingen 4000lb "Cookie"? Håller med, ganska trist med en drös likadana saker att fixa.. Men modellen ser trevlig ut! cheers
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Stefan E tor apr 07 2022, 12:15


Ingen 4000lb "Cookie"? 


Den var inte uppfunnen när Wellington gick i tjänst strax innan kriget!   Laughing

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Stefan E tor apr 07 2022, 12:32

Trevlig liten film;





Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Sadolf tor apr 07 2022, 12:42

Det blir häftig med alla dessa bomber och alla extra prylar. Modellen ser super bra ut även out of the box. Kul med hela inredningen.
Väntar på mer bilder!
Sadolf
Sadolf


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Tobias tor apr 07 2022, 13:39

Aha! Såklart, Mk Ic är ganska tidig.. Embarassed Def flyttade skyttarna o grejor, på sidan, senare har jag för mig? Skall kika på videon.
Jag är ju lite förtjust i de som flög med torpeder, men måste vara senare med då ja.

Hur som, häftig modell! Ännu en arbetshäst som itne är glömd men nog får för lite cred bland andra mer hyllade plan. Sånt gillar vi, när det hedras.
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av glimturen mån apr 18 2022, 23:01

Skaplig last och inredningen ser fin ut. Very Happy

cheers

_________________
Jag är inte alls beroende av plastmodeller, jag kan sluta närsomhelst.....
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Vickers Wellington Mk.Ic, Trumpeter 1/48

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet