J9/ Seversky P35 Academy 1:48
+4
Azgaron
Stefan E
Tobias
Sadolf
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: J9/ Seversky P35 Academy 1:48
Verkligen fint jobb med allt scratchbyggande!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Snyggt knåpat med cockpit och bagageutrymme!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Just! Gammaldags hederligt toppjobb.Azgaron skrev:Snyggt knåpat med cockpit och bagageutrymme!
Matt_Public- Master of DNF
Uh uh tänkte bara rapportera att på grund av stor projekt på jobbet så arbeten med J 9 hade avstannad...
Kanske jag försöker göra för mycket detalj --- för en så lite förenklad modell som denna hobbycraft ursprungligen från 90 talet..
Få se om jag orkar i helgen... Under tiden hade kastad mig på out of the box enklare projekt...
Tappade lite farten , men det hänt mycket i år och min hälsa är inte som det var tidigare.. Vi få se, hoppas jag kan fixa den till lagom efter jul och nyår.
Eller kanske kommer en liten explosion av kreativitet och jag grejar den snabbare...
Hälsningar Sadolf
Kanske jag försöker göra för mycket detalj --- för en så lite förenklad modell som denna hobbycraft ursprungligen från 90 talet..
Få se om jag orkar i helgen... Under tiden hade kastad mig på out of the box enklare projekt...
Tappade lite farten , men det hänt mycket i år och min hälsa är inte som det var tidigare.. Vi få se, hoppas jag kan fixa den till lagom efter jul och nyår.
Eller kanske kommer en liten explosion av kreativitet och jag grejar den snabbare...
Hälsningar Sadolf
Sadolf
Azgaron, Gigabyte, cas and Tobias like this post
Det kommer när det kommer!
Inspiration kan man aldrig tvinga fram, så ta det lungt bara, det kommer tillbaka.
Din J-9a ser i alla fall bra ut så här långt!
Stefan
Inspiration kan man aldrig tvinga fram, så ta det lungt bara, det kommer tillbaka.
Din J-9a ser i alla fall bra ut så här långt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Sadolf likes this post
haft lite liknande, kanske inte hälsan.. Hoppas det bättrar sig för dig. Hoppas du får vila under jul, aksnke hjälper?
Kärran ser superfin ut!
Kärran ser superfin ut!
Tobias
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Köpes: 1/72 MPM Seversky P-35 (J 9)
» Seversky P-35A (J9) Dora wings.
» P-51B Academy 1:48
» Academy P51 (F-6A-NA)
» F-15I Ra´am, Academy 1/48
» Seversky P-35A (J9) Dora wings.
» P-51B Academy 1:48