A-10A Thunderbolt 2
+4
linusorn
Gigabyte
Tobias
Matt_Public
8 posters
Sida 1 av 1
A-10A Thunderbolt 2
Gott slut, go' vänner!
Ett både lång- och segdraget bygge har nu nått sitt färdigställande. Vilka oddsen för detta utfall nu än var vill jag nog inte ens veta. Med lite tur var det hela åtminstone mödan värt, vilket jag dock betvivlar. Modellen var gammal även innan jag började bygga den; att dessutom blanda in diverse Monogram-delar förenklade inget. Därtill tycks jag ha gjort precis alla tänkbara vurpor medan jag ändå höll på. En och annan stencil saknas minsann också. Själva slutförandet medför dock alltid en viss tyngd åt ett projekt (och kan ses som ett egenvärde i sig), så nog jålat om detta nu.
Såhär blev den hursomhelst:
Varmt tack för titten!
Ett både lång- och segdraget bygge har nu nått sitt färdigställande. Vilka oddsen för detta utfall nu än var vill jag nog inte ens veta. Med lite tur var det hela åtminstone mödan värt, vilket jag dock betvivlar. Modellen var gammal även innan jag började bygga den; att dessutom blanda in diverse Monogram-delar förenklade inget. Därtill tycks jag ha gjort precis alla tänkbara vurpor medan jag ändå höll på. En och annan stencil saknas minsann också. Själva slutförandet medför dock alltid en viss tyngd åt ett projekt (och kan ses som ett egenvärde i sig), så nog jålat om detta nu.
Såhär blev den hursomhelst:
Varmt tack för titten!
Matt_Public- Master of DNF
Azgaron, cas and Marlin like this post
Sv: A-10A Thunderbolt 2
Håller med ,ett riktigt fint bygge av dig MattTobias skrev:En underbar ´bolt - riktigt snyggt, som vanligt, Matte.
//Kent
Gigabyte
Mycket tjusigt bygge, Matt! Mycket snygg A-10!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jojo, den där gillar jag alla dagar i veckan!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Mycket snyggt bygge, och med tanke på utgångsmatrialet ännu mera imponerande!
Det enda flygplan jag tycker SKA ha detta soppiga cammo, A-10an liksom ÄR Euro-I!
Stefan
Det enda flygplan jag tycker SKA ha detta soppiga cammo, A-10an liksom ÄR Euro-I!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Mycket snitsigt bygge!
Euro-I är snyggt!
Euro-I är snyggt!
» P-47N Thunderbolt, 1/48 Revell
» P-47D Thunderbolt, Hasegawa 1/32
» P-47 Thunderbolt, Tamyia 1/48
» Köpes.... A-10 Thunderbolt 1/48
» P-47N Thunderbolt, 1/48 Revell – Klar
» P-47D Thunderbolt, Hasegawa 1/32