Corpse grinder guild/kaos kultister
3 posters
Sida 1 av 1
Corpse grinder guild/kaos kultister
Fick idag hem en låda corpse grinders dvs kannibal kultister till Games Workshop spelet Necromunda. Kortfattat, är denna kult en grupp som figurerar i Necromunda universet som en grupp vilken har smakat st på "fel" typ av kött och helt enkelt fallit åt den mörkare sidan av livet.
Steg 1 blir undercoating och plugg på lite. Rent färg mässigt sätt, har jag planer på att köra ganska ljusa hudfärger med hints av rött samt en hel del rost och djävulsskap på armourn. Tänk er leatherface möter en arg skogshuggare
Steg 1 blir undercoating och plugg på lite. Rent färg mässigt sätt, har jag planer på att köra ganska ljusa hudfärger med hints av rött samt en hel del rost och djävulsskap på armourn. Tänk er leatherface möter en arg skogshuggare
Asuraswe
Azgaron likes this post
Sv: Corpse grinder guild/kaos kultister
Dags att gräva fram Cannibal Corpse-plattorna.
Också: Antingen är baserna tokfräna direkt ur lådan eller så är du smått suverän på att piffa upp dessa.
Också: Antingen är baserna tokfräna direkt ur lådan eller så är du smått suverän på att piffa upp dessa.
Matt_Public- Master of DNF
Asuraswe likes this post
Matt_Public skrev:Dags att gräva fram Cannibal Corpse-plattorna.
Hammer smashed face!
Jag har fixat baserana själv. Chaos black/bugmans glow/drybrush av någon ny färg
Asuraswe
Otrevligt snygga figurer och plattor!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Asuraswe likes this post
Snygga figurer!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009