Roden 1/48 de Havilland DH4a
3 posters
Sida 1 av 1
Roden 1/48 de Havilland DH4a
Detta är en av de senaste utgåvorna från Roden och Kempe hade den goda smaken att ta hem ett exemplar, som jag gick köptorsk på direkt. Roden brukar ju vara ytterst prisvärda med tanke på vad boxen brukar innehålla. Boxarten verkar ju vara helt tidsenlig, någon gång strax efter Första Världskriget, sådär 1919-1920 skulle jag tro.
Byggsatsen innehåller multum av delar, med olika options för både motorer och props!
Dekalerna verkar vara välgjorda såvitt jag kan se.
Byggsatsen medger att bygga två olika versioner, men för den som har fantasi och vill fördjupa reserchen kring detta objekt, finn säkert mer att göra!
Förvisso en del riggningsarbete på denna modell, men säkert väl värt besväret då det är ett mycket ovanligt objekt.
Byggsatsen innehåller multum av delar, med olika options för både motorer och props!
Dekalerna verkar vara välgjorda såvitt jag kan se.
Byggsatsen medger att bygga två olika versioner, men för den som har fantasi och vill fördjupa reserchen kring detta objekt, finn säkert mer att göra!
Förvisso en del riggningsarbete på denna modell, men säkert väl värt besväret då det är ett mycket ovanligt objekt.
merlin1953packard
Sv: Roden 1/48 de Havilland DH4a
Ser trevligt ut! Tack för titten Merlin!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Roden 1/48 de Havilland DH4a
Sjukt mycket smådelar! Jösses, den blir något att bita i!
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» De Havilland Mosquito NF Mk. XVII - Tamiya 1/48
» Albatross D.I - Roden 1/32
» de havilland Vampire FB Mk.5 - J 28 Vampire - Infinity Models 1/32
» Bronco, MiniArt och Roden
» Roden 1/72 Opel Blitz buss
» Albatross D.I - Roden 1/32
» de havilland Vampire FB Mk.5 - J 28 Vampire - Infinity Models 1/32
» Bronco, MiniArt och Roden
» Roden 1/72 Opel Blitz buss
Sida 1 av 1