Felaktig e-postadress?
2 posters
Sida 1 av 1
Felaktig e-postadress?
Hej och Gott Nytt År!
Ny här. Fick problem när jag skulle registrera mig: "E-postadressen är felaktig."
Tänkte att det kanske bara var en glitch i registreringsprocessen och valde istället en annan e-postadress, tillfälligt.
Väl registrerad får jag samma felmeddelande när jag försöker byta till min ordinarie.
Det är en privatägd domän men det har aldrig spelat någon roll tidigare.
Har ni något förslag på hur man löser det?
Mvh
Engea
Ny här. Fick problem när jag skulle registrera mig: "E-postadressen är felaktig."
Tänkte att det kanske bara var en glitch i registreringsprocessen och valde istället en annan e-postadress, tillfälligt.
Väl registrerad får jag samma felmeddelande när jag försöker byta till min ordinarie.
Det är en privatägd domän men det har aldrig spelat någon roll tidigare.
Har ni något förslag på hur man löser det?
Mvh
Engea
Engea
Sv: Felaktig e-postadress?
Hej och välkommen!
Det där är nåt som jag inte stött på tidigare, och jag har lite dålig koll på vad det kan bero på.
Få se om man kan skramla fram nån mer som kan titta lite bakom kulisserna i mjukvaran om man kan hitta nåt.
Det där är nåt som jag inte stött på tidigare, och jag har lite dålig koll på vad det kan bero på.
Få se om man kan skramla fram nån mer som kan titta lite bakom kulisserna i mjukvaran om man kan hitta nåt.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
OK. Kan någon admin ändra min epostadress mauellt? Jag kan PM:a den adressen jag vill ha.
Engea
Tackar! Jag känner mig välkommen :-)cas skrev:Hej och välkommen!
Engea
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet