Abaddon (wh40k)
+2
Azgaron
Asuraswe
6 posters
Sida 1 av 1
Abaddon (wh40k)
Hello! Eftersom tävlingar är på ingående, har jag på det senaste valt att satsa allt på en enskild figur, nämligen Abaddon himself.
Karaktären är en av de ledande inom fraktionen som går under namnet Chaos.
Teknikerna jag har använt, har varit allt ifrån drybrushing till speed paint. Mycket energi har lagts på att få vissa detaljer att poppa.
Är än inte färdig med figuren….stay tuned
Karaktären är en av de ledande inom fraktionen som går under namnet Chaos.
Teknikerna jag har använt, har varit allt ifrån drybrushing till speed paint. Mycket energi har lagts på att få vissa detaljer att poppa.
Är än inte färdig med figuren….stay tuned
Asuraswe
Azgaron, Mal and Tobias like this post
Sv: Abaddon (wh40k)
Ser snyggt ut så långt! Fint jobbat!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
WOW...jäklars, sett dina tidigare alster, Small Step, Giant Leap...så snyggt (är ingen warhammer byggare/målare bygger annat), men kan säga en sak, så snyggt..
Mal
Tobias and Asuraswe like this post
Ser riktigt grannt ut! Skall bli trevligt att följa. Stor modell.
Du har säkert koll men.. Abaddon Växte fram när de speltestade 2nd Ed Codex: Chaos..Skrevs då in som den namngivne kaptenen för Black Legions Terminator-kompani, fick sin första figur och allt det där. Ett tag sedan.. Här med i White Dwarf nr 200 i sin första Battle report: Augusti 1996.
Jag spelade orks då så vart lite besviken att de inte vann..
https://www.dropbox.com/scl/fi/r0198hkww87d4zpq32rie/200.pdf?rlkey=xqsw20cfy9m90ilxfu5qjz8j4&dl=0
Du har säkert koll men.. Abaddon Växte fram när de speltestade 2nd Ed Codex: Chaos..Skrevs då in som den namngivne kaptenen för Black Legions Terminator-kompani, fick sin första figur och allt det där. Ett tag sedan.. Här med i White Dwarf nr 200 i sin första Battle report: Augusti 1996.
Jag spelade orks då så vart lite besviken att de inte vann..
https://www.dropbox.com/scl/fi/r0198hkww87d4zpq32rie/200.pdf?rlkey=xqsw20cfy9m90ilxfu5qjz8j4&dl=0
Tobias
Ahaaaa: dags att jag plöjer horus heresy. Finns en anledning att jag fokuserade mindre på basen och mer på gubben
Asuraswe
Jag lyssnade på första boken, Dan Abnett som skriver bra. Så hög kvalitet.. Men.. Sket i det sen.. Blir så jävla mycket, för stort och.. Vill itne att det skall bli ens liv..
Lite lagom är bra.. gammal bakgrund eller det från lite äldre regelböcker på en sansad nivå.. Nyare - för många kockar, för mycket retcon, för mycket fan boi´erier..
Jag tänkte inte ens på det, han har ingen traditionell bas nej, slugt!
Lite lagom är bra.. gammal bakgrund eller det från lite äldre regelböcker på en sansad nivå.. Nyare - för många kockar, för mycket retcon, för mycket fan boi´erier..
Tobias
Tobias skrev:Jag lyssnade på första boken, Dan Abnett som skriver bra. Så hög kvalitet.. Men.. Sket i det sen.. Blir så jävla mycket, för stort och.. Vill itne att det skall bli ens liv..
Indeed. Jag har läst bok 1 och 2 samt lyssnat på lite random böcker i serien. Det stämmer det du säger, att Dan Abnett är personen som håller fanan högst
Asuraswe
Tobias likes this post
Snyggt!
Är det inte en stackars gentjuv som hamnat på trophy-racke´t? Trillat ner tro?
Tur det inte är några orks...
Är det inte en stackars gentjuv som hamnat på trophy-racke´t? Trillat ner tro?
Tur det inte är några orks...
Tobias
Asuraswe likes this post
Tjusigt bygge Asuraswe! Ser väldigt cool ut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jag klurar på att måla upp några death korps. Ett par figurer på en mindre neutral basTobias skrev:Vad står på tur nu då?
Asuraswe
Tobias likes this post
Ah de är ju rätt fräna.. Något lerigt sammanhang?
Tobias
Asuraswe likes this post
Tänkte intressant nog lite mera kasern - rent men allt är möjligtTobias skrev:Ah de är ju rätt fräna.. Något lerigt sammanhang?
Asuraswe
Läckra färger!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet