AMT - STAP w Battledroid
+2
Janne.S
MiniStuff
6 posters
Sida 1 av 1
AMT - STAP w Battledroid
Här kommer den utlovade box-titten av mitt traderafynd. Det är ingen liten rackare detta, kolla bilden längst ner så får ni ngn slags hum om storleken. Skalan är som sagt 1/6, ritningen är ganska straight-forward och enkel, delarna ser fina ut och på den första torrprövningen så verkar passformen en 4:a på en skala av 5. Jag låter bilderna tala för sig själva.
/Mrks
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: AMT - STAP w Battledroid
Coooooolt!!!!!
Vill haaaaa! Du måste sättaigång med det bygget pronto!
Vill haaaaa! Du måste sättaigång med det bygget pronto!
Janne.S- Moderator
Jo gissa om jag är sugen, har faktiskt klippt loss lite fler bitar för att torrpassa och kolla passform - och det är ju så kuuul. Men en annan har så lite tid så här års...
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Jo gissa om jag är sugen, har faktiskt klippt loss lite fler bitar för att torrpassa och kolla passform - och det är ju så kuuul. Men en annan har så lite tid så här års...
/M
Ååååh, nu får jag svåra nostalgi flash-backs till AAT Trade Federation tanken jag byggde av samma fabrikant.
Säg vad man vill om AMT men f*n vad stora och "goa" kits de gör till Star Wars!
Ser våldsamt emot en WIP bygge av denna fantastiska modell! Det skall bli ytterst roligt att se hur du löser problemet med fotkopplingen till svävaren.
Warsawpact- Starwarsviritous
Warsawpact skrev:MiniStuff skrev:Jo gissa om jag är sugen, har faktiskt klippt loss lite fler bitar för att torrpassa och kolla passform - och det är ju så kuuul. Men en annan har så lite tid så här års...
/M
Ååååh, nu får jag svåra nostalgi flash-backs till AAT Trade Federation tanken jag byggde av samma fabrikant.
Säg vad man vill om AMT men f*n vad stora och "goa" kits de gör till Star Wars!
Ser våldsamt emot en WIP bygge av denna fantastiska modell! Det skall bli ytterst roligt att se hur du löser problemet med fotkopplingen till svävaren.
Let me in on the secret! vad är det som är problemet med fotkopplingen?
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Klart kul bygge du har framför dig , har aldrig byggt något åt detta hållet men desto mera intressant att lära o få ta del av något nytt,,
så tack för lock lyftet och hoppas att du lägger upp en byggtråd snart
så tack för lock lyftet och hoppas att du lägger upp en byggtråd snart
Gigabyte
Tack för titten Markus! Lagom storlek på den modellen!
Ser fram emot bygget sen!
Håkan
Ser fram emot bygget sen!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
MiniStuff skrev: Let me in on the secret! vad är det som är problemet med fotkopplingen?
Inte vet jag, men den här länken kan kanske vara gynnsam för projektet:
http://employees.csbsju.edu/rsorensen/modelcitizen/workbench/SWars/1-PM/stap/kit_data.html
Mäkta kul modell den där. Fick den, och svävarpanzern, i julklapp när de kom ut. Bland det roligaste jag byggt.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|