IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Byggmöten !

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Byggmöten ! Empty Byggmöten !

Inlägg av Flyer tor jul 24 2008, 12:34

Hej !
Det är kul att se en begynnande aktivitet på forumen igen.
Ibland tycker jag att det känns lite tråkigt att bygga i sin ensamhet.
Finns det några "inofficiella" byggmöten utöver de som genomförts på aeroseum?

Mvh

Martin

Flyer


Till överst på sidan Gå ner

Byggmöten ! Empty Sv: Byggmöten !

Inlägg av Janne.S tor jul 24 2008, 20:55

Det är inte helt otroligt. jag vet att det finns några som delar på en modellverkstad/hobbyrum som ibland bygger tillsammans och jag tror nog att det är fler kamratgäng inom Göteborg som gärna umgås och bygger tillsammans. Till och med jag har haft kompisar över som har suttit å snackat skit i mitt hobbyrum samtidigt som vi täljde lite plast.

Kan vara något att ta upp på nästa månadsmöte eller att folk som bygger tillsammans kan höra av sig här på forumet om det finns plats för fler byggers.....


P.S.
Välkommen till forumet Martin! Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Byggmöten ! Empty Byggmöten !

Inlägg av Flyer fre jul 25 2008, 14:22

Hej !
och tack för välkomnandet !

Apropå att de finns byggkompisar så träffade jag två helsköna gubbar på Hobbycenter i dag som jag inte sett tidigare varken på byggmöten eller hos Kempes.

Flyer


Till överst på sidan Gå ner

Byggmöten ! Empty Sv: Byggmöten !

Inlägg av johan r lör aug 02 2008, 18:29

Hej Martin. Riktigt roligt att se att du hittat hit.

Jag vet inte så mycket om bygggmöten utöver de på aeroseum men det finns säkert.
Svårigheten ligger ju ofta i att hitta en lämplig lokal.

Jag tycker det skulle vara riktigt roligt om det fanns någonstans som man kunde gå till och bygga tillsammans med andra när man inte vill sitta själv. Kanske att vi skulle ta över det inre rummet/skyltfönstret hos någon hobbyhandlare och sitta där Very Happy

Jag hoppas att du lyckades få med de goa gubbarna på Hobbycenter att komma med på våra möten och att komma med på vårt forum. Du såg inte vad dom hade för inriktning?

mvh
Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Byggmöten ! Empty Sv: Byggmöten !

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet