Tau Imperial Armed Forces
+6
Stefan E
johan r
Joppo
Janne.S
MiniStuff
Matt_Public
10 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Tau Imperial Armed Forces
Här ångas det på med WH 40K minsan
Kul så det förslår och snyggt blir det dessutom!
Kul så det förslår och snyggt blir det dessutom!
Janne.S- Moderator
merlin1953packard skrev:Öhh, hrmmm! Hört talas om Blixt Gordon?
Hihi!
Jorå, hur så?
Matt_Public- Master of DNF
Hehe...det enda sci-fi de äldre generationerna känner till
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Hehe...det enda sci-fi de äldre generationerna känner till
Håå? Trodde att det var Månbas Alpha.
Månbas Alpha? sådana nymodigheter! den var ju till och med i färg!
Jag tror blixt Gordon var en av de första Sci-fi serierna tillsammans med Buck Rogers( inte den från tidigt 80-tal)
Jag tror blixt Gordon var en av de första Sci-fi serierna tillsammans med Buck Rogers( inte den från tidigt 80-tal)
Janne.S- Moderator
Hej-hå!
Det jag trodde skulle bli en engångsgrej och ett mindre diorama är nu på väg åt ett helt annat håll.
Min son, den illbattingen, vill börja rulla tärningar så nu bygger jag upp en mindre armé av utomjordingar.
Näst ut på plan kommer några fire warriors:
De må se ut som ättlingar till den Hessiske ryttaren från Sleepy Hollow för stunden, men huvudena åker på inom kort.
Folk som är insatta i ämnet ser att det saknas en i gruppen, han var sjuk när klassfotot togs.
Det jag trodde skulle bli en engångsgrej och ett mindre diorama är nu på väg åt ett helt annat håll.
Min son, den illbattingen, vill börja rulla tärningar så nu bygger jag upp en mindre armé av utomjordingar.
Näst ut på plan kommer några fire warriors:
De må se ut som ättlingar till den Hessiske ryttaren från Sleepy Hollow för stunden, men huvudena åker på inom kort.
Folk som är insatta i ämnet ser att det saknas en i gruppen, han var sjuk när klassfotot togs.
Vajjert! Kul att han får dig att bygga mer Det är ganska roligt faktiskt. Är ju inte alltför pilligt att bygga ihop och det går ju att variera delarna rätt friskt.
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Vajjert! Kul att han får dig att bygga mer.
Ja, det är kul med gemensamma aktiviteter. Nu ska jag bara införskaffa lite pansar och yttermera trupper för att kunna möta hans maskinpark.
Grabbens önskemodell får förtur:
För de lyckligt ovetande i publiken så är detta en Krootox, notera gärna att vapenfästet bl.a. utgörs av en underkäke. Säga vad man vill om GW, men sinne för detaljer har de sannerligen. Det skojiga med Krooter är att de kan ändra färg lite allt eftersom, men jag lär nog göra mina grågröna trots allt.
För de lyckligt ovetande i publiken så är detta en Krootox, notera gärna att vapenfästet bl.a. utgörs av en underkäke. Säga vad man vill om GW, men sinne för detaljer har de sannerligen. Det skojiga med Krooter är att de kan ändra färg lite allt eftersom, men jag lär nog göra mina grågröna trots allt.
ooo najjsers!
dags för mig att starta min byggtråd snart ser jag....
/M
dags för mig att starta min byggtråd snart ser jag....
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Då är ju den uppenbara frågan....när skall du bygga en sådan här?
En Metal Gear Rex ( den är ifrån ett spel, för er som inte spelat MGS på playstation) och massa Tau delar.
Förbaskat cool!
En Metal Gear Rex ( den är ifrån ett spel, för er som inte spelat MGS på playstation) och massa Tau delar.
Förbaskat cool!
Warsawpact- Starwarsviritous
Coola figurer Mattias! Ser fram emot att se dem med färg på.
Kul(t) med gamla SF serier! Favvon är nog Dr Who!
Håkan
Kul(t) med gamla SF serier! Favvon är nog Dr Who!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hmm...
Gillar inte placeringen av seeker-robotarna (airbursters vore kuligare), men resten var snyggt.
Någon form av helt eget koncept lär nog bli av, men då blir det säkerligen något mer drone-relaterat.
Gillar inte placeringen av seeker-robotarna (airbursters vore kuligare), men resten var snyggt.
Någon form av helt eget koncept lär nog bli av, men då blir det säkerligen något mer drone-relaterat.
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Lådtitt - Meng 1/72 FIAT G-91R NATO Air Forces
» Imperial War Museum på YT
» Imperial Baneblade - Games Workshop
» Imperial Star Destroyer, skala ? , Revell
» Imperial Guard Valkyrie ( Warhammer 40.000 / Games-Workshop)
» Imperial War Museum på YT
» Imperial Baneblade - Games Workshop
» Imperial Star Destroyer, skala ? , Revell
» Imperial Guard Valkyrie ( Warhammer 40.000 / Games-Workshop)
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|