IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

I felt a great disturbance in the Force

+2
MiniStuff
Matt_Public
6 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Matt_Public tor apr 22 2010, 13:52

As if my wallet cried out in terror, and was suddenly silenced.

Sabla Tamiya. Titta bara: Mk. VIII
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av MiniStuff tor apr 22 2010, 15:42

silent

.... ouch! No Twisted Evil No Twisted Evil No Twisted Evil Twisted Evil No Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil No Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

... tommare plånbok än nånsin.

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Janne.S tor apr 22 2010, 15:44

Aï meing hertz!!! Det kostar att leva på topp sägs det! Razz


Senast ändrad av Janne.S den tor apr 22 2010, 15:50, ändrad totalt 1 gång
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av MiniStuff tor apr 22 2010, 15:47

Janne.S skrev:Aï meing herz!!! Det kostar att leva på topp sägs det! Razz

Ja nu har du ingen ursäkt längre - här har du vad du skall lägga skatteåterbäringen på! Wink

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Janne.S tor apr 22 2010, 15:50

I felt a great disturbance in the Force Drunken_smilie
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Gigabyte tor apr 22 2010, 17:29

trots att man är en oförbätterlig panzarputte så går man igång ,,
den är vacker ,,,o rätt skala med ,,,,,, I felt a great disturbance in the Force Herz
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Stefan E tor apr 22 2010, 21:50

Hejsan!

Har gnott på min Tammy Mk.IX hela veckan, och limmat som en lycklig liten gnu!

Vilken modell, vilken passform, vilken vacker kärra, ja jädrar, det här är det absolut bästa jag byggt i hela mitt liv!

Konstruktören har fått fria händer och verkligen använt sin kreavitet och sin intelligens och verkligen "tänkt till" för att skapa en helt outstanding modell!
Tamiya har inte bara överträffat sig själva, det har inte varit några som helst missar och trots att modellen är komplicerad, är den trots allt enkel att bygga, utan man har skapat den ultimata modellen (om något sådant nu finns).
Ritningen är föredömligt klar och visar tydligt var man skall borra hål, och vilken diameter hålet skall ha, man är också väldigt tydliga med vilka delar som skall användas till vilken version man bygger (här har tex. Dragon mycket att lära!).

Merlinmotorn består av närmare 70 delar och är en liten juvel!

Kvalitet har sitt pris och modellen är inte billig, men man får en rejäl modell för pengarna.
I mina ögon är den värd varenda krona, väl värd sitt pris.

Nu när man redan har gjort en sådan fin Merlin-motor, så vore det ju rent kriminellt att inte utnyttja det och göra en Mustang också!

Men varför inga bilder???? undrar ni säkert; det kommer lite bilder senare.
Men sanningen är nog den att jag helt enkelt varit i modellbyggets nirvana, så jag har glömt bort kameran!

En Mk.VIII, vaddå, är det något att bli upphetsad över?

Det kommer väl att bli en sådan så småningom, men just nu är jag bara lycklig med min Mk.IX, och jag har en ask till!
DET är lyx för mig....

Limma Lungt!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Joppo tor apr 22 2010, 23:08

Men sanningen är nog den att jag helt enkelt varit i modellbyggets nirvana, så jag har glömt bort kameran!

Det låter ju helt fantastiskt det där Smile
Nu vill jag verkligen se bilder på din skapelse..
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Matt_Public fre apr 23 2010, 08:33

Phantom2 skrev:
En Mk.VIII, vaddå, är det något att bli upphetsad över?

Pjahapp, då var visst årets retoriska fråga avklarad. God marginal blev det också... I felt a great disturbance in the Force Icon_biggrin
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

I felt a great disturbance in the Force Empty Sv: I felt a great disturbance in the Force

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet