IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Empty Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av Patrik K fre maj 07 2010, 17:13

Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad! Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_cheers

Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!

/Patrik Kennetsson


Senast ändrad av Veritech79 den sön maj 09 2010, 19:36, ändrad totalt 1 gång
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Empty Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av merlin1953packard sön maj 09 2010, 00:34

Veritech79 skrev:Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad! Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_biggrin Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_cheers

Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!

/Patrik Kennetsson

Patrik! Har sett att webbsidan "Spel med posten" (butik Lekia i Kungälv) har den för knappt en 50-lapp! Är det den du letat efter? Lägger in länken!

länk: http://www.spelmedposten.se/spitfire-supermarine-mk1-1-72.html
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Empty Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av Patrik K sön maj 09 2010, 09:03

Du är en pärla merlin!! Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Icon_cheers
Tack så hemskt mycket!!
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad) Empty Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet