Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)
2 posters
Sida 1 av 1
Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)
Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad!
Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!
/Patrik Kennetsson
Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!
/Patrik Kennetsson
Senast ändrad av Veritech79 den sön maj 09 2010, 19:36, ändrad totalt 1 gång
Patrik K
Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)
Veritech79 skrev:Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad!
/Patrik Kennetsson
Patrik! Har sett att webbsidan "Spel med posten" (butik Lekia i Kungälv) har den för knappt en 50-lapp! Är det den du letat efter? Lägger in länken!
länk: http://www.spelmedposten.se/spitfire-supermarine-mk1-1-72.html
merlin1953packard
Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)
Du är en pärla merlin!!
Tack så hemskt mycket!!
Tack så hemskt mycket!!
Patrik K
Liknande ämnen
» K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard
» Heller Spitfire Mk.1A 1/72
» Achtung Spitfire! (2x Airfix 1/72 Spitfire)
» Eduard Spitfire-kavalkad, Aussie Eight #1 klar, Aussie Eight #2 NY!, Bonus: Airfix Spitfire XII
» Känns som att någon har tänkt till, eller nåt... (länk)
» Heller Spitfire Mk.1A 1/72
» Achtung Spitfire! (2x Airfix 1/72 Spitfire)
» Eduard Spitfire-kavalkad, Aussie Eight #1 klar, Aussie Eight #2 NY!, Bonus: Airfix Spitfire XII
» Känns som att någon har tänkt till, eller nåt... (länk)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet