IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Inbjudan Grevens Glue Galore 3/7

Gå ner

Inbjudan Grevens Glue Galore 3/7 Empty Inbjudan Grevens Glue Galore 3/7

Inlägg av Grefven sön jun 06 2010, 20:34

Hej allihopa
Det börjar dra ihop sig, så här följer lite (mycke...) info om GGG den 3/7:
Klasserna är följande: Tema- Box stock/out of the box, Junior-t.o.m. 15 år alla kategorier, Truck, Comp-allt man kan tävla med, Diorama-alla kategorier, Custombilar, Standardbilar,Flyg-upp till skala 1:47, Flyg-skala 1:48 och uppåt, Hotrodbilar, Militär-"Vapen", Militär-"Övrigt", Streetmachinebilar, Surplus-övrigt.
Klasserna är öppna för alla skalor så att det kan bli en skön variation. Platsen är Brunneby Musteri (www.brunnebymusteri.se) vid Borensberg utmed riksväg 34 mellan Linköping och Motala. Tiderna är 09.00 till cirka 16.00 eller strax efter. Entré: Utställare 80:-, besökare 40:- (under 12 år gratis), säljare 100:- (oberoende av antal bord). Vill någon ha salubord på swapet så är jag tacksam om ni hör av er senast 1/7 så jag kan reservera bra plats och rätt antal bord etc. Maila på claes@mbox382.swipnet.se så fixar vi det. Förhandsanmälan: Det går bra att skicka ett mail med förhandsanmälan av vilka byggen ni tänker ställa ut. Skriv i sådana fall erat namn+adress, vilka byggen det handlar om samt vilka klasser de ska ställas ut i. Då fyller vi i en lapp med deltagernummer osv som ligger och väntar vid entrén/anmälan, så går det hela mycket smidigt. Utställarna röstar själva fram vinnarna i de olika klasserna.
Kan nämna temaklassen Box stock/out of the box där tanken är att man ska använda endast de delar som följer med i kartongen, fast med fritt spelrum för kreativitet och fantasi. Och så Jo-Han diabildsvisningen med tillhörande kåseri o kuriosabord. Om allt klaffar kommer ett par båtbyggare och visar sina egenhändigt ihopsnickrade båtmodeller också (inga plastbyggsatser men klart sevärt!). Det finns restaurang i samma byggnad samt en trevlig butik med musteriets produkter.
Puh, det blev en hel del info, men jag tror jag fick med det mesta. Hör av er om det är några frågetecken.
Varmt välkomna till GGG - det oberoende alterntivet Inbjudan Grevens Glue Galore 3/7 Icon_biggrin
Byggsatshälsningar Claes Grefven B-F med familj!

Grefven
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet