IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...

+7
Matt_Public
MagnusE
Fisken35
Janne.S
Stefan E
Azgaron
Patrik K
11 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Empty Sv: Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...

Inlägg av Matt_Public ons jun 30 2010, 13:06

Janne.S skrev:Som inte hinner undan menar du väl? Razz

Far! Far! Det är danskar i affären! Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Icon_eek
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Empty Butiker i Göteborg

Inlägg av Johan P ons jun 30 2010, 13:24

Minst två av de butiker Janne nämner tror jag är på gång.

FineMolds kommer snart att vara löst. Dock tror jag inte att det kommer att finnas Aires i de lokala butikerna, där får du vända blickarna lite längre norrut.

/Johan

Johan P
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Empty Sv: Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...

Inlägg av Caverö ons jun 30 2010, 14:33

Jo jag tackar för detta, i lekhörnan har man tittat på hyllorna många gånger och undrat.

När skall det komma något roligt, och nu har det gjort just detta.

Alingsås har blivit ett bättre ställe att leva på sådär lite plötsligt, även om dom flesta inte har en aning. Very Happy

Vi ses på modell göteborg Johan P
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Empty Sv: Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...

Inlägg av Warsawpact ons jun 30 2010, 16:35

Johan P skrev:Minst två av de butiker Janne nämner tror jag är på gång.

FineMolds kommer snart att vara löst. Dock tror jag inte att det kommer att finnas Aires i de lokala butikerna, där får du vända blickarna lite längre norrut.

/Johan

Antar att du menar Toys samt Hobbex!? ...för Kempes Hobby lyder nog bara under sig själv så att säga Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Icon_wink
Skall Hobbex kedjan eventuellt få en upprustning när det gäller plastsortimentet? I så fall är det inte en dag för tidigt att de byter ifrån deras nuvarande leverantör som är AoL, då de mer eller mindre bara skickar ut Dragon och Tamiya satser till butikerna med felmarginaler på någon enstaka förskrämd Revell eller Aoshima sats.

Verkar som om man får åka till Alingsås oftare ( eller snarare en anledning att besöka den staden) då den ligger närmast.

Finns det några planer på någon butik i Borås som ägerar/kan agera återförsäljare?
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall... - Sida 2 Empty Sv: Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet