IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Info GGG 3/7 -10 Nya lokaler

Gå ner

Info GGG 3/7 -10 Nya lokaler Empty Info GGG 3/7 -10 Nya lokaler

Inlägg av grefven ons jun 30 2010, 12:49

Hej  
Hälsningar från Claes B-F/GGG. Jag har blivit tvungen att byta lokal för årets Glue Galore i sista stund, p g a att Brunneby har bokat in en brölloppsmiddag för 100 personer kl 18.00 i samma lokal som Galoren. Hur de hade tänkt sig den ekvationen kan jag inte svara på, men det skulle innebära en massa olägenheter för våran del under själva utställningen, så jag "tog min Mats ur skolan".
 
Ny lokal är Dansäterskolan i Borensberg med gott om plats för både utställare och säljare + fint utrymme (Marmorhallen...) för vårt eminenta föredrag om byggsatstillverkaren Jo-Han.
 
Adressen är Dansäterskolan, Falkgatan 3 i Borensberg 
 
Det är lätt att hitta dit.
 
*Kommer du från Linköpingshållet så fortsätt riksväg 34 förbi Brunneby cirka 3 km. Sväng vänster där det står "Vänneberga" (efter "stora" borensbergsskylten). Följ vännebergaskyltningen och kolla efter GGG-skyltar så kommer du rätt.
 
*Kommer du från Motalahållet riksväg 34 så sväng in höger vid skylten "Vänneberga" (strax före "stora" borensbegsskylten). Följ vännebergaskyltningen och kolla efter GGG-skyltar så kommer du rätt.
 
*Kommer du från Tjällmohållet riksväg 211 så sväng ut på riksväg 34 åt Motalahållet. Efter cirka 500 meter sväng vänster där det står "Vänneberga". Följ vännebergaskyltningen och kolla efter GGG-skyltar så kommer du rätt.
 
*Kommer du genom Borensbergs centrum så finns det en skylt "Dansäterskolan" ner till vänster. Alternativ: sväng ut på riksväg 34 åt Motalahållet. Efter cirka 500 meter sväng vänster där det står "Vänneberga". Följ vännebergaskyltningen och kolla efter GGG skyltar så kommer du rätt.
 
Jag nås på mobil 070-988 59 32 om det är några frågor.
Under lördagen kommer det att stå någon vid Brunneby och hänvisa vidare till Dansäterskolan, så jag hoppas det inte ska ställa till alltför mycket trassel.
 
Det skylle bli värmebölja i helgen, så tag med badkläder - det finns badmöjligheter ett par hundra meter från skolan.
Vi kommer att ha enklare kaffeservering + varmkorv på plats, och det finns pizzeria m.m. i Borensberg (cirka tre-fyra minuters bilväg från GGG) om man vill ha.
 
Varmt välkomna!!   Byggsatshälsningar Claes "Grefven" Beck-Friis

grefven
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet