IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dags att införskaffa Airbrush.

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 19:10

Faktiskt kränger han Badger, han har några sådana startpaket liggandes, plus lite begagnat ....
Han har min gamla reservspruta liggandes där bland annat, den blev övertalig när jag skaffade två Iwator Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Warsawpact sön okt 26 2008, 19:19

Janne.S skrev:Faktiskt kränger han Badger, han har några sådana startpaket liggandes, plus lite begagnat ....
Razz

BIIIIIIIIINGO!

Skall ta en sväng till Kempes affär imorgon. Smile
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 20:23

Synd att han har stängt på måndagar då Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Warsawpact sön okt 26 2008, 20:29

Janne.S skrev:Synd att han har stängt på måndagar då Razz

Aaah, va?
Ännu en hobbybutik med lustiga öppetider! Mad
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 20:48

han har öppet tisdag till lördag........
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av bjork_larsson sön okt 26 2008, 21:07

Terje skall tydligen också till till Kempes på tisdag då! Very Happy Blir en bra dagsutflykt! Skulle behöva lite Tamiya färger med...
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 21:25

Hehehe, om man skulle dyka förbi jag med.....måste se om han lyckats sälja min gamla spruta på C-4
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av bjork_larsson sön okt 26 2008, 21:33

Vad tar han för tamiya färger? Vet du det då? Razz Har hört att han skall vara "billigast i stan"! What a Face I och för sig går det nog jämnt upp med bensinpengar, men kan vara roligt att se vart stället ligger! bounce
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 21:44

Öh...kommer inte ihåg....16 eller 20 spänn, något jämnt var det i alla fall
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 21:46

han huserar på Räntmästaregatan, andra vänster om man åker upp för danskavägen från redbergsplatsen förbi nobel grillen Razz.....jätte liten butik
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av bjork_larsson sön okt 26 2008, 21:56

Typ "gå in och backa ut" liten eller? Very Happy Jo jag har ställt in min gps på den adressen, men jag hann aldrig med denna adress i lördags. Det blev den där utställningen, biltema och ikea i stället! Men jag får väl göra ett besök på tisdag! Very Happy By the way, va inte du med och diskuterade fuktavskiljare (eller vad det nu heter) till kompressorerna härom dagen?? Jag kan iaf meddela att den inte funkade till min kompressor. Alltså, fuktmojjängen som man kan köpa på biltema för 60 kr fungerade av någon anledning inte på min kompressor från jula. Den orkade (konstigt nog) inte trycka igenom luften. Det funkade om man inte hade slang och penna på. Men så fort dessa kom på så orkade den inte... Mad
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Janne.S sön okt 26 2008, 22:01

jag äger själv ingen vatten avskiljare.....brukar låta det droppa ur slangen efter för mycket målande Razz

Låter mystiskt.....kanske någon som har bättre koll än jag kan svara på det.
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av bjork_larsson sön okt 26 2008, 22:06

Ja, men nu har jag iaf fått iordning min kompressor, efter många slag och svordomar!

Nu är det nattedags för Terje Sleep

Gonatt!
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Warsawpact mån okt 27 2008, 09:07

bjork_larsson skrev:Typ "gå in och backa ut" liten eller? Very Happy Jo jag har ställt in min gps på den adressen, men jag hann aldrig med denna adress i lördags. Det blev den där utställningen, biltema och ikea i stället! Men jag får väl göra ett besök på tisdag! Very Happy By the way, va inte du med och diskuterade fuktavskiljare (eller vad det nu heter) till kompressorerna härom dagen?? Jag kan iaf meddela att den inte funkade till min kompressor. Alltså, fuktmojjängen som man kan köpa på biltema för 60 kr fungerade av någon anledning inte på min kompressor från jula. Den orkade (konstigt nog) inte trycka igenom luften. Det funkade om man inte hade slang och penna på. Men så fort dessa kom på så orkade den inte... Mad

Ajdå. Kanske skall akta mig för biltemas fuktgrej. Hoppas hans affär inte är mindre än Hobbycenter. Nog för att de är väldigt trevliga där och fint utbud så har de en tämmligen liten affär, klaustrofob varning. Om man är mer än en person vid flygavdelningen så blir det extremt trångt extremt fort.
Återstår att se hur det är hos Kempe.

GPS, äsch, jag kör på samma takter som jag gjorde i lumpen... karta och magkänsla Laughing

Kanske ses där på tisdag Terje. Om du ser någon i neonblå jacka, glasögon samt grå keps så är det bara att komma fram och prata Wink

/

Christian
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av bjork_larsson mån okt 27 2008, 11:25

Tjaba och godmorgon!

Jo, min fuktmojs funkade inte till min kompressor! Vet som sagt ej varför...

Ja, jag skall hålla ögonen öppna... ser jag dig så kommer jag väl fram, antar jag! =) Är det trängre än HC så är det väl ingen risk att jag inte ser dig om du är där samtidigt! lol!

Hoj hoj!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Warsawpact mån okt 27 2008, 16:30

Blir heldag i Götet imorgon för min del!
HC, Kempe, Hobbex, Games Workshop.....hela rasket.

Kommer att hänga på låset till Kempe vid 12, och det känns som om det kommer bränna i plånboken efter det besöket! Very Happy

Hejhopp
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Dags att införskaffa Airbrush. - Sida 2 Empty Sv: Dags att införskaffa Airbrush.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet